Albul se teme de creativitatea neagra. Recenzia „Moonlight” a lui Camilla Long demonstreaza acest lucru.

Ori de cate ori cream o munca care depaseste limitele a ceea ce oamenii albi se asteapta sa facem, se grabesc sa ne contina creativitatea si sa o redefineasca in moduri care nu le contesta ideile despre noi. Complexitatea din arta noastra este redusa pentru a face loc unei capturi mai usor de digerat. Unul care nu ii obliga pe cititorii albi sa considere ca am putea fi la fel de umani pe cat sunt ei.

Aceasta tactica este folosita pentru a-i impiedica sa creada in noi si, mai important, pentru a ne opri sa credem in noi insine. Recenzia lui Camilla Long despre Moonlight , publicata astazi pe site-ul The Times, este un exemplu deosebit de urat in ​​acest sens. Este aceeasi linie de gandire care informeaza ca „anuntul de sarcina al lui Beyonce a fost salbatic – dar eu sunt in regula cu asta” sau „Serena Williams saboteaza propria lupta de egalitate cu o sesiune de fotografii porno-soft”. In loc sa se angajeze cu intentiile noastre, comentatorii albi isi proiecteaza propriile idei despre cine suntem, ce facem si de ce o facem in munca noastra.

Camilla Long subestimeaza Moonlight pentru The Times.

Recenzia lui Long dezvaluie mult mai multe despre ea decat s-ar putea vreodata despre filmul in sine. Abia daca se deranjeaza sa se ascunda in spatele limbajului rasist codat cu care ne obisnuim sa navigam ca creatori negri si consumatori de arta, incepe cu presupunerea ca publicul lui Moonlight va fi in mare parte oameni „drepti, albi, din clasa de mijloc”. Ceea ce vrea sa spuna, desigur, este ca crede ca negrii sunt prea ignoranti pentru a dori sa vada un film despre homosexuali. Acest stereotip insidios despre ceea ce vom angaja si nu vom interveni a fost creat de catre si pentru noi primind atentia si finantarea pe care o merita. Pana la sfarsitul paragrafului unu, Camilla a colonizat un film care contine exact zero oameni albi, s-a centrat si a marginalizat modul in care oamenii negri – in special oamenii negri career – s-au conectat la film.

Prima ei durere cu Moonlight este ca „abia are 10 minute de complot”, ceea ce pierde complet punctul care ghideaza Moonlight : vietile ciudate negre sunt modelate de opresiunile care se intersecteaza si care ne bantuie identitatile. Viitorul nostru este determinat de modul in care ne primesc familiile si de modul in care ne percepe statul.

Fragmentarea se gaseste acolo unde statul ne-a negat libertatea, iar goliciunea se gaseste acolo unde cei dragi au fost defalcati prea mult pentru a ne intelege si scolile noastre prea lenese pentru a ne proteja. Daca nu se simte ca si cum Moonlight este condus de complot, se datoreaza faptului ca abilitatea de a-ti defini viata intr-un mod reflectat de filmul alb mainstream este un privilegiu care nu este adesea acordat oamenilor ca Chiron. Niciun film nu a articulat vreodata realitatea celor mai lipsiti de drepturi de oameni negri, ciudati, precum Moonlight si, daca Long nu poate face fata unei parti atat de fundamentale a filmului, nu este calificata pentru a publica o opinie pe care mii o vor citi.

Nastier este inca scrisul lui Long despre personajele Moonlight. Mama lui Chiron, o asistenta care supravietuieste unei dependente de droguri este etichetata drept „dependenta de crack urleta”, fara timp pentru a explora istoria crack-ului si a comunitatilor sarace si negre din America. Long subliniaza ca personajul lui Mahershala Ali, Juan, este „traficant de droguri” imediat dupa aceea, incercand sa sublinieze o contradictie necugetata, atunci cand este clar ca este un comentariu despre modul in care oamenii negri sunt fortati sa supravietuiasca prin modalitati care dauneaza propriei noastre comunitati, ca urmare de asuprire si dominatie. Ea continua sa descrie adolescentul Chiron, interpretat de Ashton Sanders ca un „tip de jucator de baschet”, iar Chiron, adultul lui Trevante Rhodes, ca „un look pe 50 de centi”. In realitate, ambii actori descriu frica si dorul, deoarece se manifesta in corpuri constranse de hipermasculinie cu o sensibilitate care merita o critica reala. Dar sa recunoastem asta ar insemna sa recunoastem ca barbatii negri sunt complexi – asa ca, in schimb, ea se intoarce pe cel mai obosit dintre stereotipuri.

Long este cea mai periculoasa cand incearca sa descrie mesajul general al Moonlight. Ea scrie:

Nu stiu daca regizorul, Barry Jenkins, a vrut sa prezinte o imagine atat de ingrozitoare, cu o singura nota, a atitudinii comunitatii afro-americane fata de sexul gay, dar daca exista un mesaj aici, este ca a creste „moale” inseamna tu va fi batut si respins si disperat singur pentru totdeauna. Homoesxualitatea, este cea mai negativa, este cel mai rau lucru care se poate abate asupra oricarui adolescent din ghetou.

Nu exista nimic dintr-o singura nota despre explorarea lui Jenkins a relatiei Americii Negre cu homosexualitatea. Juan si Teresa (interpretate de Janelle Monae) il incurajeaza pe Chiron sa se vada pe sine ca mai mult decat un „fagot” atunci cand il iau sub aripa lor. Dragostea Paulei pentru fiul ei este de netagaduit pe tot parcursul, chiar si atunci cand dependenta ei o impiedica sa o arate. In schimb, Chiron este agresat de colegii sai de adolescenti. Identitatea sa sexuala este primita in diferite moduri de diferite personaje, dar pentru a intelege acest lucru ar trebui sa recunoastem ca oamenii negri nu sunt un monolit – lucru cu care Long s-a dovedit a fi incapabil sa se impace.

Mesajul din spatele Moonlight nu este ca oamenii negri gay sunt sortiti mizeriei in ghetou. Este faptul ca continem posibilitati infinite, care sunt, una cate una, inabusite de rasism si homofobie. Mediteaza asupra puterii de reconciliere, acceptare si iertare la nivel intracomunitar. Ne arata ca puterea de a prelua controlul asupra vietii noastre se afla in noi, dar a fost scoasa din mainile noastre de structurile opresive la care am fost supusi de cand stramosii nostri au fost luati din Africa. Exista atat de multe sperante in Moonlight , daca sunteti pregatit sa recunoasteti ca intunericul este capabil de speranta si ca opresiunea noastra este opera fortelor exterioare, mai degraba decat propria noastra incompetenta.

Modul in care Long limiteaza semnificatia Moonlight in propriile sale idei inguste despre negru reflecta modul in care ofiterii de politie albi ne proiecteaza naratiuni false inainte de a ne brutaliza pe strada. Ecoul este modul in care profesorii albi ignora sanatatea noastra mentala, deoarece suntem presupusi a fi mai agresivi sau mai putin inteligenti in mod natural. Este aceeasi gandire care l-a facut pe Piers Morgan sa perceapa performanta Grammy a lui Beyonce ca narcisista, iar vecinii albi si bogati ai lui Stormzy presupun ca isi spargea propria casa.

Dar nu este vorba doar de control. Long, la fel ca Piers Morgan, dezvaluie o anxietate prin nevoia ei de a defini semnificatia Moonlight . Criticii albi ne devalorizeaza munca, deoarece arta neagra contesta prezumtia ca suntem mai putin umani. Daca oamenii negri sunt capabili la fel de mult ca oamenii albi, de unde se lasa albul si dominarea culturala se bucura de alb?

Exista o poezie pe care, datorita faptului ca a fost citata gresit ca un citat Mandela, multi negri sunt familiarizati cu un mesaj de imputernicire negru: „Frica noastra cea mai profunda nu este ca suntem inadecvati. Cea mai profunda teama a noastra este ca suntem puternici peste masura ”.

Ceea ce Long lasa sa treaca prin recenzia ei este ca nu este deloc cea mai profunda frica a noastra. E al ei.

Daca ati castigat ceva din munca mea de astazi, va rugam sa luati in considerare lasarea unui sfat la paypal.me/jmanasa .

Ori de cate ori cream o munca care depaseste limitele a ceea ce oamenii albi se asteapta sa facem, se grabesc sa ne contina creativitatea si sa o redefineasca in moduri care nu le contesta ideile despre noi. Complexitatea din arta noastra este redusa pentru a face loc unei capturi mai usor de digerat. Unul care nu ii obliga pe cititorii albi sa considere ca am putea fi la fel de umani pe cat sunt ei.Aceasta tactica este folosita pentru a-i impiedica sa creada in noi si, mai important, pentru a ne opri sa credem in noi insine. Recenzia lui Camilla Long despre Moonlight , publicata astazi pe site-ul The Times, este un exemplu deosebit de urat in ​​acest sens. Este aceeasi linie de gandire care informeaza ca „anuntul de sarcina al lui Beyonce a fost salbatic - dar eu sunt in regula cu asta” sau „Serena Williams saboteaza propria lupta de egalitate cu o sesiune de fotografii porno-soft”. In loc sa se angajeze cu intentiile noastre, comentatorii albi isi proiecteaza propriile idei despre cine suntem, ce facem si de ce o facem in munca noastra.Camilla Long subestimeaza Moonlight pentru The Times. Array Recenzia lui Long dezvaluie mult mai multe despre ea decat s-ar putea vreodata despre filmul in sine. Abia daca se deranjeaza sa se ascunda in spatele limbajului rasist codat cu care ne obisnuim sa navigam ca creatori negri si consumatori de arta, incepe cu presupunerea ca publicul lui Moonlight va fi in mare parte oameni „drepti, albi, din clasa de mijloc”. Ceea ce vrea sa spuna, desigur, este ca crede ca negrii sunt prea ignoranti pentru a dori sa vada un film despre homosexuali. Acest stereotip insidios despre ceea ce vom angaja si nu vom interveni a fost creat de catre si pentru noi primind atentia si finantarea pe care o merita. Pana la sfarsitul paragrafului unu, Camilla a colonizat un film care contine exact zero oameni albi, s-a centrat si a marginalizat modul in care oamenii negri - in special oamenii negri career - s-au conectat la film.Prima ei durere cu Moonlight este ca „abia are 10 minute de complot”, ceea ce pierde complet punctul care ghideaza Moonlight : vietile ciudate negre sunt modelate de opresiunile care se intersecteaza si care ne bantuie identitatile. Viitorul nostru este determinat de modul in care ne primesc familiile si de modul in care ne percepe statul. porno rocco scgov.org porno island games netcomponent.net porno piscine www.eepictures.com video porno xxl bounces.com film porno ancien www.creditunionhouston.com samba porno www.liveyourpassion.in porno africa crediteffects.com porno medecin edsonintl.info actrice porno asiatique amhileuropa.com shanna kress porno chrter.net lingerie porno kk1.manoj.com cinema porno www.cfrancis.com chloe sanchez porno hearstjournalismawards.us nouveau porno heelwoman.com jennifer lawrence porno kenya4.com overwatch porno atotaltravelagency.com foto porno bestwebsitedeals.com recit porno inceste www.mershad.com swinger porno automeister.biz porno gyneco why-pay-more.biz Fragmentarea se gaseste acolo unde statul ne-a negat libertatea, iar goliciunea se gaseste acolo unde cei dragi au fost defalcati prea mult pentru a ne intelege si scolile noastre prea lenese pentru a ne proteja. Daca nu se simte ca si cum Moonlight este condus de complot, se datoreaza faptului ca abilitatea de a-ti defini viata intr-un mod reflectat de filmul alb mainstream este un privilegiu care nu este adesea acordat oamenilor ca Chiron. Niciun film nu a articulat vreodata realitatea celor mai lipsiti de drepturi de oameni negri, ciudati, precum Moonlight si, daca Long nu poate face fata unei parti atat de fundamentale a filmului, nu este calificata pentru a publica o opinie pe care mii o vor citi.Nastier este inca scrisul lui Long despre personajele Moonlight. Mama lui Chiron, o asistenta care supravietuieste unei dependente de droguri este etichetata drept „dependenta de crack urleta”, fara timp pentru a explora istoria crack-ului si a comunitatilor sarace si negre din America. Long subliniaza ca personajul lui Mahershala Ali, Juan, este „traficant de droguri” imediat dupa aceea, incercand sa sublinieze o contradictie necugetata, atunci cand este clar ca este un comentariu despre modul in care oamenii negri sunt fortati sa supravietuiasca prin modalitati care dauneaza propriei noastre comunitati, ca urmare de asuprire si dominatie. Ea continua sa descrie adolescentul Chiron, interpretat de Ashton Sanders ca un „tip de jucator de baschet”, iar Chiron, adultul lui Trevante Rhodes, ca „un look pe 50 de centi”. In realitate, ambii actori descriu frica si dorul, deoarece se manifesta in corpuri constranse de hipermasculinie cu o sensibilitate care merita o critica reala. Dar sa recunoastem asta ar insemna sa recunoastem ca barbatii negri sunt complexi - asa ca, in schimb, ea se intoarce pe cel mai obosit dintre stereotipuri.Long este cea mai periculoasa cand incearca sa descrie mesajul general al Moonlight. Ea scrie:Nu stiu daca regizorul, Barry Jenkins, a vrut sa prezinte o imagine atat de ingrozitoare, cu o singura nota, a atitudinii comunitatii afro-americane fata de sexul gay, dar daca exista un mesaj aici, este ca a creste „moale” inseamna tu va fi batut si respins si disperat singur pentru totdeauna. Homoesxualitatea, este cea mai negativa, este cel mai rau lucru care se poate abate asupra oricarui adolescent din ghetou.Nu exista nimic dintr-o singura nota despre explorarea lui Jenkins a relatiei Americii Negre cu homosexualitatea. Juan si Teresa (interpretate de Janelle Monae) il incurajeaza pe Chiron sa se vada pe sine ca mai mult decat un „fagot” atunci cand il iau sub aripa lor. Dragostea Paulei pentru fiul ei este de netagaduit pe tot parcursul, chiar si atunci cand dependenta ei o impiedica sa o arate. In schimb, Chiron este agresat de colegii sai de adolescenti. Identitatea sa sexuala este primita in diferite moduri de diferite personaje, dar pentru a intelege acest lucru ar trebui sa recunoastem ca oamenii negri nu sunt un monolit - lucru cu care Long s-a dovedit a fi incapabil sa se impace.Mesajul din spatele Moonlight nu este ca oamenii negri gay sunt sortiti mizeriei in ghetou. Este faptul ca continem posibilitati infinite, care sunt, una cate una, inabusite de rasism si homofobie. Mediteaza asupra puterii de reconciliere, acceptare si iertare la nivel intracomunitar. Ne arata ca puterea de a prelua controlul asupra vietii noastre se afla in noi, dar a fost scoasa din mainile noastre de structurile opresive la care am fost supusi de cand stramosii nostri au fost luati din Africa. Exista atat de multe sperante in Moonlight , daca sunteti pregatit sa recunoasteti ca intunericul este capabil de speranta si ca opresiunea noastra este opera fortelor exterioare, mai degraba decat propria noastra incompetenta.Modul in care Long limiteaza semnificatia Moonlight in propriile sale idei inguste despre negru reflecta modul in care ofiterii de politie albi ne proiecteaza naratiuni false inainte de a ne brutaliza pe strada. Ecoul este modul in care profesorii albi ignora sanatatea noastra mentala, deoarece suntem presupusi a fi mai agresivi sau mai putin inteligenti in mod natural. Este aceeasi gandire care l-a facut pe Piers Morgan sa perceapa performanta Grammy a lui Beyonce ca narcisista, iar vecinii albi si bogati ai lui Stormzy presupun ca isi spargea propria casa.Dar nu este vorba doar de control. Long, la fel ca Piers Morgan, dezvaluie o anxietate prin nevoia ei de a defini semnificatia Moonlight . Criticii albi ne devalorizeaza munca, deoarece arta neagra contesta prezumtia ca suntem mai putin umani. Daca oamenii negri sunt capabili la fel de mult ca oamenii albi, de unde se lasa albul si dominarea culturala se bucura de alb?Exista o poezie pe care, datorita faptului ca a fost citata gresit ca un citat Mandela, multi negri sunt familiarizati cu un mesaj de imputernicire negru: „Frica noastra cea mai profunda nu este ca suntem inadecvati. Cea mai profunda teama a noastra este ca suntem puternici peste masura ”.Ceea ce Long lasa sa treaca prin recenzia ei este ca nu este deloc cea mai profunda frica a noastra. E al ei.Daca ati castigat ceva din munca mea de astazi, va rugam sa luati in considerare lasarea unui sfat la paypal.me/jmanasa .