Recenzie „South Park”: „Dublarea” este cel mai perspicace episod din ultimii ani

Cartman cere simpatie, ca de obicei.

Comedy Central

Dupa satira calduta a „Sons a Witches”, creatorii din South Park par sa fi luat o mica pauza si sa se intoarca intr-adevar foarte bine odihniti; „Doubling Down” este cel mai bun episod al sezonului si poate cel mai bun spectacol din ultimii ani.

Episodul se concentreaza pe subplotul meu preferat al sezonului, relatia lui Heidi si Cartman. In timp ce relatia lor a fost initial menita sa parodieze feministele masculine, satira nu a functionat niciodata cu adevarat, pur si simplu pentru ca au ales personajul gresit. Cartman este interesat de sine, nu auto-drept; exista o diferenta.

Dar acum, cand Cartman s-a intors la sinele sau vechi, parazit, relatia a devenit incantatoare de toxica. Heidi a luat locul mamei sale, a Butters; ea este noua lui jucarie, orbita de afectiunile sale enorme.

Cartman o trateaza pe Heidi ca pe o murdarie, dar cand incearca sa se desparta de el, el este lacrimi, pline brusc de proclamatii de dragoste.

Vinovatia Cartman se impiedica si ii invinovateste pe toti cei din jur pentru propriul comportament, in special mama sa, care este intotdeauna acolo pentru a suporta greul repulsiei sale. De data aceasta, este vina mamei sale ca l-a hranit cu junk food, care se incurca cu zaharul din sange, care desigur este singurul motiv pentru care este o persoana oribila.

Heidi accepta cu reticenta explicatia cu conditia ca Cartman sa devina vegan, un compromis pe care Cartman il accepta cu entuziasm. Adica, pana cand este in prezenta prietenilor sai; acum, Heidi este din nou un psihopat de control. Dar Kyle vede corect comportamentul ticalos al lui Cartman si este profund ingrijorat.

Atat de mult, incat el o intreaba in mod privat pe Heidi daca este bine – ea se intoarce inapoi cu un raspuns excesiv de defensiv, subliniind faptul ca toata lumea din cercul ei social isi pune intrebari zilnice despre relatie, criticile constante acutizandu-i doar apararea fata de Cartman. Este surprinzator de profund pentru o serie animata presarata cu glume de fart – oricine a fost vreodata intr-o relatie toxica poate atesta faptul ca atunci cand toata lumea iti spune sa o inchei, te dublezi.

Orice fragment de decenta se afla in agresor este marit sub atac, deoarece acesta este motivul pentru care relatia a inflorit in primul rand si de ce continua.

Cartman gaseste o solutie de obicei inselatoare la problema sa vegana – minte. Amuzant, cei doi impartasesc o galeata de KFC, Heidi naiv sub impresia ca mananca imitatie de carne. Cartman ajunge sa-si ia porcul ca de obicei, iar Heidi sufera de stomac – este o alta victorie in ochii lui Cartman.

De fapt, Cartman decide chiar ca noua dieta a lui Heidi o determina sa se ingrase si se bucura sa-si bata joc de ea in fata prietenilor sai. Este proiectia psihologica la maxim si, pe cat de amuzanta este, este greu sa nu simti simpatie pentru biata Heidi.

Kyle simte atat de multa simpatie incat isi da seama ca ar putea fi de fapt atras de Heidi (Kyle pare a fi genul de tip caruia ii place sa „salveze” fetele). Din sprijinul sau emotional, o poveste de dragoste reciproca incepe sa infloreasca.

Apoi, in mod surprinzator, am ajuns la Casa Alba. Dupa ultima aparitie a lui Garrison-Trump, am presupus ca personajul era mai mult sau mai putin in afara imaginii. Dar aici, Matt si Trey indica inteligent paralela dintre relatia ciudata a lui Trump cu cabinetul sau si „sindromul sotiei batute”. Intr-adevar, satira este atat de ascutita incat aproape nu este amuzant. Paul Ryan, Mike Pence si o caricatura foarte exacta a omului testoasa Mitch McConnell pledeaza in liniste cu Trump sa fie putin mai profesionist si cel putin incepe sa pronunte corect „Niger”. (A facut Trump de fapt asta? Nu mai pot tine pasul).

Solutia lui Garrison-Trump este violarea violenta a tuturor celor trei, iar interviul ulterior al lui Paul Ryan cu presa, pe masura ce ingrijeste un ochi negru si apara actiunile lui Trump, este dureros de precis. Paralela dintre relatia otravitoare, inca incapatanata a lui Heidi si Cartman, este extinsa si pentru sustinatorii lui Trump, care urmaresc ultimele gafe ale lui Trump la televizor si privesc in alta parte, nevrand sa-l critice de teama inflacararii furioase a stangii.

Din pacate, exact asta se intampla. Suntem intr-o situatie bizara in care multimea anti-Trump este obsesiv critica, gata sa izbucneasca indignata de cea mai mica provocare, reala sau imaginata, determinand sustinatorii lui Trump sa-si apere in mod agresiv fiecare actiune, chiar si cu cei cu care s-ar putea sa nu fie de fapt de acord.

Cand Heidi rupe in cele din urma lucrurile cu Cartman si imbratiseaza dragostea calda a lui Kyle, prietenii ei ii arunca o cina de sarbatoare, unde continua sa-si bata joc de ea pentru ca a indraznit sa se intalneasca cu Cartman in primul rand. Aceasta este o vasta eroare strategica si este, cel putin, extrem de favorabila pentru Heidi. Cine vrea sa auda ca sunt in esenta prosti si ca a luat o decizie complet lipsita de sens? Oamenii nu fac asta cu adevarat. Ele fac alegeri care par cu adevarat atragatoare in acel moment si au motive intemeiate pentru a face acest lucru.

Cati dintre noi ne-am batjocorit alegerea romantica a unui prieten, doar pentru ca acel prieten sa revina instantaneu la relatie? Este prea usor sa spui „Ti-am spus asa” si curajos pentru a incerca de fapt sa intelegi decizia in primul rand. Dar sa te prefaci ca nu iei decizii proaste nu convinge pe nimeni, iar Heidi este inevitabil impinsa inapoi in bratele abuzive ale lui Cartman.

Dar, inainte de a vedea acest lucru, Cartman se indreapta spre casa lui Token pentru una dintre cele mai amuzante scene din episod. Cartman alege Token pentru confort deoarece se simte furios si vrea sa „nu respecte steagul”. In mintea lui rasucita, acesta este locul corect pentru a fi. Dar tatal lui Token dezvaluie ca Heidi este acum intr-o relatie cu Kyle, provocand o fantezie absolut hilara in capul lui Cartman, unde Kyle se transforma intr-un monstru, iar multimile de evrei ortodocsi danseaza fericit. Nu am ras atat de tare la South Park de mult timp.

In cele din urma, Heidi se desparte de Kyle, justificandu-si alegerea printr-un atac extrem de lipsit de caracter al rasismului pseudo-intelectual. Aceasta este cea mai importanta si cea mai profunda scena a episodului; Heidi a fost batjocorita cu bucurie pentru ca a facut o greseala si, ca urmare, a fost radicalizata, impinsa intr-o mentalitate extrema si plina de ura, deoarece toata lumea vrea sa o condamne, indiferent de ceea ce face.

Acest episod si stralucitul „Pune-l jos” au aratat ca Matt si Trey au invatat cum sa-si foloseasca „cartea Trump”. Garnizoana-Trump este o arma letala, care trebuie folosita cu usurinta, atunci cand de fapt au ceva ce merita spus. In comparatie cu oceanul de zgomot alb de acolo, este admirabil retinut, iar satira South Park este cu atat mai ascutita pentru ea.

Cartman cere simpatie, ca de obicei. Comedy Central Dupa satira calduta a „Sons a Witches”, creatorii din South Park par sa fi luat o mica pauza si sa se intoarca intr-adevar foarte bine odihniti; „Doubling Down” este cel mai bun episod al sezonului si poate cel mai bun spectacol din ultimii ani. Episodul se concentreaza pe subplotul meu preferat al sezonului, relatia lui Heidi si Cartman. In timp ce relatia lor a fost initial menita sa parodieze feministele masculine, satira nu a functionat niciodata cu adevarat, pur si simplu pentru ca au ales personajul gresit. Cartman este interesat de sine, nu auto-drept; exista o diferenta. Dar acum, cand Cartman s-a intors la sinele sau vechi, parazit, relatia a devenit incantatoare de toxica. Heidi a luat locul mamei sale, a Butters; ea este noua lui jucarie, orbita de afectiunile sale enorme. Cartman o trateaza pe Heidi ca pe o murdarie, dar cand incearca sa se desparta de el, el este lacrimi, pline brusc de proclamatii de dragoste. Array Vinovatia Cartman se impiedica si ii invinovateste pe toti cei din jur pentru propriul comportament, in special mama sa, care este intotdeauna acolo pentru a suporta greul repulsiei sale. De data aceasta, este vina mamei sale ca l-a hranit cu junk food, care se incurca cu zaharul din sange, care desigur este singurul motiv pentru care este o persoana oribila. Heidi accepta cu reticenta explicatia cu conditia ca Cartman sa devina vegan, un compromis pe care Cartman il accepta cu entuziasm. Adica, pana cand este in prezenta prietenilor sai; acum, Heidi este din nou un psihopat de control. Dar Kyle vede corect comportamentul ticalos al lui Cartman si este profund ingrijorat. Atat de mult, incat el o intreaba in mod privat pe Heidi daca este bine - ea se intoarce inapoi cu un raspuns excesiv de defensiv, subliniind faptul ca toata lumea din cercul ei social isi pune intrebari zilnice despre relatie, criticile constante acutizandu-i doar apararea fata de Cartman. Este surprinzator de profund pentru o serie animata presarata cu glume de fart - oricine a fost vreodata intr-o relatie toxica poate atesta faptul ca atunci cand toata lumea iti spune sa o inchei, te dublezi. porno comores wassy.com kelly helard porno newcasemanager.com film porno anal providence-extended-stay.biz-stay.com porno francais hd isur.gstcorp.com maroc porno griffinlogistic.net vidio porno magnethq.com just porno orletmedia.com casting film porno tsuburaya.com film porno gratuit perfect www.zahay.biz ronde porno www.topflighttastings.com cindy lopes porno louisaattorneys.com porno dbz slacky.bluehand.com porno mec purepilatespower.com porno cunni alternatereality.com danse porno optionfund.com konulu porno italia-film.net scène porno www.annuitypartners.com art porno mylekis.wip.lt porno senior bain-de-terre.us porno thai hearststore.biz Orice fragment de decenta se afla in agresor este marit sub atac, deoarece acesta este motivul pentru care relatia a inflorit in primul rand si de ce continua. Cartman gaseste o solutie de obicei inselatoare la problema sa vegana - minte. Amuzant, cei doi impartasesc o galeata de KFC, Heidi naiv sub impresia ca mananca imitatie de carne. Cartman ajunge sa-si ia porcul ca de obicei, iar Heidi sufera de stomac - este o alta victorie in ochii lui Cartman. De fapt, Cartman decide chiar ca noua dieta a lui Heidi o determina sa se ingrase si se bucura sa-si bata joc de ea in fata prietenilor sai. Este proiectia psihologica la maxim si, pe cat de amuzanta este, este greu sa nu simti simpatie pentru biata Heidi. Kyle simte atat de multa simpatie incat isi da seama ca ar putea fi de fapt atras de Heidi (Kyle pare a fi genul de tip caruia ii place sa „salveze” fetele). Din sprijinul sau emotional, o poveste de dragoste reciproca incepe sa infloreasca. Apoi, in mod surprinzator, am ajuns la Casa Alba. Dupa ultima aparitie a lui Garrison-Trump, am presupus ca personajul era mai mult sau mai putin in afara imaginii. Dar aici, Matt si Trey indica inteligent paralela dintre relatia ciudata a lui Trump cu cabinetul sau si „sindromul sotiei batute”. Intr-adevar, satira este atat de ascutita incat aproape nu este amuzant. Paul Ryan, Mike Pence si o caricatura foarte exacta a omului testoasa Mitch McConnell pledeaza in liniste cu Trump sa fie putin mai profesionist si cel putin incepe sa pronunte corect „Niger”. (A facut Trump de fapt asta? Nu mai pot tine pasul). Solutia lui Garrison-Trump este violarea violenta a tuturor celor trei, iar interviul ulterior al lui Paul Ryan cu presa, pe masura ce ingrijeste un ochi negru si apara actiunile lui Trump, este dureros de precis. Paralela dintre relatia otravitoare, inca incapatanata a lui Heidi si Cartman, este extinsa si pentru sustinatorii lui Trump, care urmaresc ultimele gafe ale lui Trump la televizor si privesc in alta parte, nevrand sa-l critice de teama inflacararii furioase a stangii. Din pacate, exact asta se intampla. Suntem intr-o situatie bizara in care multimea anti-Trump este obsesiv critica, gata sa izbucneasca indignata de cea mai mica provocare, reala sau imaginata, determinand sustinatorii lui Trump sa-si apere in mod agresiv fiecare actiune, chiar si cu cei cu care s-ar putea sa nu fie de fapt de acord. Cand Heidi rupe in cele din urma lucrurile cu Cartman si imbratiseaza dragostea calda a lui Kyle, prietenii ei ii arunca o cina de sarbatoare, unde continua sa-si bata joc de ea pentru ca a indraznit sa se intalneasca cu Cartman in primul rand. Aceasta este o vasta eroare strategica si este, cel putin, extrem de favorabila pentru Heidi. Cine vrea sa auda ca sunt in esenta prosti si ca a luat o decizie complet lipsita de sens? Oamenii nu fac asta cu adevarat. Ele fac alegeri care par cu adevarat atragatoare in acel moment si au motive intemeiate pentru a face acest lucru. Cati dintre noi ne-am batjocorit alegerea romantica a unui prieten, doar pentru ca acel prieten sa revina instantaneu la relatie? Este prea usor sa spui „Ti-am spus asa” si curajos pentru a incerca de fapt sa intelegi decizia in primul rand. Dar sa te prefaci ca nu iei decizii proaste nu convinge pe nimeni, iar Heidi este inevitabil impinsa inapoi in bratele abuzive ale lui Cartman. Dar, inainte de a vedea acest lucru, Cartman se indreapta spre casa lui Token pentru una dintre cele mai amuzante scene din episod. Cartman alege Token pentru confort deoarece se simte furios si vrea sa „nu respecte steagul”. In mintea lui rasucita, acesta este locul corect pentru a fi. Dar tatal lui Token dezvaluie ca Heidi este acum intr-o relatie cu Kyle, provocand o fantezie absolut hilara in capul lui Cartman, unde Kyle se transforma intr-un monstru, iar multimile de evrei ortodocsi danseaza fericit. Nu am ras atat de tare la South Park de mult timp. In cele din urma, Heidi se desparte de Kyle, justificandu-si alegerea printr-un atac extrem de lipsit de caracter al rasismului pseudo-intelectual. Aceasta este cea mai importanta si cea mai profunda scena a episodului; Heidi a fost batjocorita cu bucurie pentru ca a facut o greseala si, ca urmare, a fost radicalizata, impinsa intr-o mentalitate extrema si plina de ura, deoarece toata lumea vrea sa o condamne, indiferent de ceea ce face. Acest episod si stralucitul „Pune-l jos” au aratat ca Matt si Trey au invatat cum sa-si foloseasca „cartea Trump”. Garnizoana-Trump este o arma letala, care trebuie folosita cu usurinta, atunci cand de fapt au ceva ce merita spus. In comparatie cu oceanul de zgomot alb de acolo, este admirabil retinut, iar satira South Park este cu atat mai ascutita pentru ea.