Sistemul de jocuri de noroc: cum un jurnalist de jocuri si-a pierdut slujba in urma unei recenzii negative

Kane & Lynch: Dead Men (Photo credit: Wikipedia)

La Kotaku, Luke Plunkett are o postare interesanta despre conflictul de interese cu care se confrunta unii jurnalisti si site-uri de jocuri de noroc atunci cand scrie recenzii oneste ale jocurilor video.

Pentru a rezuma pe scurt, demult, demult intr-o galaxie indepartata (numita pur si simplu Anul Domnului nostru 2007), un scriitor la GameSpot , Jeff Gerstmann, a fost concediat. Acest lucru a venit indeaproape in urma revizuirii sale negative asupra lui Kane & Lynch . Zvonurile conform carora editorul a exercitat presiuni asupra GameSpot pentru a scapa de Gerstmann au inceput sa se descurce si, se pare, toate (in mare parte) erau adevarate.

Desi este posibil ca editorul sa nu fi aplicat efectiv presiunea, se pare ca majorarile de la GameSpot nu au fost prea incantate de Gerstmann atunci cand Sony a amenintat ca va trece publicitatea peste recenzie.

„Ca parte a unui acord recent care a fost vazut de actualul angajator al Gerstmann  Giant Bomb cumparat de CBS Interactive (care detine si  GameSpot , fostul sau angajator), a fost necesara o dezvaluire completa de la ambele parti cu privire la ceea ce, exact, a cazut in acea zi acum cinci ani. , “Scrie Plunkett.

„Asa dezvaluie Gerstmann, confirmand cu  Jon Davison din GameSpot ca, dupa o serie de provocari cu conducerea si agentii de publicitate, a fost„ chemat intr-o camera ”si„ revocat ”pentru ca„ nu putea avea incredere ”in calitate de director editorial (adica responsabil de recenzii), lansand unul dintre cele mai triste si mai triste episoade intr-o relatie adesea trista si regretabila intre scriitorii de jocuri si editorii de jocuri. “

Trist intr-adevar si revelator, de asemenea.

Poate ca este cel mai flagrant mod posibil de a ilustra un conflict de interese intre site-urile de jocuri si editorii, incetarea cuiva care da un joc unei recenzii proaste nu este doar o idee teribila, este un esec etic atat de intens si grotesc incat, asa cum spune Plunkett, este dificil sa-ti iei gustul amar de pe limba doar citind despre asta cinci ani mai tarziu.

Am vorbit mult in ultima vreme despre construirea increderii intre marci si public si despre importanta mentinerii increderii consumatorilor pentru dezvoltatorii de jocuri. Saga in desfasurare Mass Effect este un vehicul minunat pentru aceasta discutie. Dar exista o problema mai mare in jurnalismul de jocuri si, cu siguranta, afacerea GameSpot ilustreaza acest lucru in detaliu.

In timp ce inca mai aprofundez detaliile aici, au fost raportate alte cazuri de jocuri si acces retinute pe site-urile care distribuie recenzii negative.

Deseori, cea mai periculoasa forma pe care o ia conflictul de interese este cea care face bule chiar sub suprafata, abia vizibila chiar si pentru participantii sai. Uneori, este nevoie doar de o relatie amiabila intre un editor de jocuri si un costum de jurnalism. Teama de a pasi pe degetele de la picioare celor care iti plac si ii admiri poate fi la fel de debilitanta ca teama de a musca mana care te hraneste.

Am vazut acelasi lucru in jurnalismul politic. Jurnalismul puternic este adesea descurajat prin inchiderea accesului jurnalistilor care nu vor accepta linia oficiala. Acest acces este pretios, dar de multe ori, jurnalistii nu se gandesc nici macar la asta. Ei isi construiesc prietenii cu subiectele raportarii lor.

Glenn Greenwald i-a descris pe acesti jurnalisti din interior drept „inchinatori disperati ai puterii politice care sunt mult mai dornici sa faca parte din ea si sa o serveasca decat sa actioneze ca verificari contradictorii impotriva ei” care sunt „purtatori de cuvant ai Curtii Regale, indiferent de monarhul care guverneaza. “

Increderea se formeaza intre reporter si subiect, dar aceasta incredere poate avea un cost.

Cand acest conflict de interese distruge increderea mult mai importanta care ar trebui sa existe intre jurnalist si audienta, atunci Houston, avem o problema.

Urmariti-ma pe Twitter sau Facebook. Cititi blogul meu Forbes aici.

Kane & Lynch: Dead Men (Photo credit: Wikipedia) La Kotaku, Luke Plunkett are o postare interesanta despre conflictul de interese cu care se confrunta unii jurnalisti si site-uri de jocuri de noroc atunci cand scrie recenzii oneste ale jocurilor video. Pentru a rezuma pe scurt, demult, demult intr-o galaxie indepartata (numita pur si simplu Anul Domnului nostru 2007), un scriitor la GameSpot , Jeff Gerstmann, a fost concediat. Acest lucru a venit indeaproape in urma revizuirii sale negative asupra lui Kane & Lynch . Zvonurile conform carora editorul a exercitat presiuni asupra GameSpot pentru a scapa de Gerstmann au inceput sa se descurce si, se pare, toate (in mare parte) erau adevarate. Desi este posibil ca editorul sa nu fi aplicat efectiv presiunea, se pare ca majorarile de la GameSpot nu au fost prea incantate de Gerstmann atunci cand Sony a amenintat ca va trece publicitatea peste recenzie. Array „Ca parte a unui acord recent care a fost vazut de actualul angajator al Gerstmann  Giant Bomb cumparat de CBS Interactive (care detine si  GameSpot , fostul sau angajator), a fost necesara o dezvaluire completa de la ambele parti cu privire la ceea ce, exact, a cazut in acea zi acum cinci ani. , "Scrie Plunkett. „Asa dezvaluie Gerstmann, confirmand cu  Jon Davison din GameSpot ca, dupa o serie de provocari cu conducerea si agentii de publicitate, a fost„ chemat intr-o camera ”si„ revocat ”pentru ca„ nu putea avea incredere ”in calitate de director editorial (adica responsabil de recenzii), lansand unul dintre cele mai triste si mai triste episoade intr-o relatie adesea trista si regretabila intre scriitorii de jocuri si editorii de jocuri. " Trist intr-adevar si revelator, de asemenea. porno marocain highlandfairviewcommunities.net porno pere toletime.com porno emma watson dropb.com porno femme ronde www.restavracije-gostilne.si porno parodie multiple-listing-channel.org mariage porno 2012supplies.com ilico porno myfleetco2.info porno jeune française gracevienna.com porno senegal gaoo.onmoo.com porno youtube realestatestockexchange.net porno tuga tragedyofbrokentrust.tv legal porno hvacportal.com kamasutra porno www.dfp-sales.org polskie porno www.universaldisplaycorp.com porno suedois saudstock.com porno gay fr questionsforliving.net film porno zoophilie imbacchus.com porno my hero academia tractstar.com naruto porno www.premiermicroscopyresource.us porno jeune couple supplementwatch.org Poate ca este cel mai flagrant mod posibil de a ilustra un conflict de interese intre site-urile de jocuri si editorii, incetarea cuiva care da un joc unei recenzii proaste nu este doar o idee teribila, este un esec etic atat de intens si grotesc incat, asa cum spune Plunkett, este dificil sa-ti iei gustul amar de pe limba doar citind despre asta cinci ani mai tarziu. Am vorbit mult in ultima vreme despre construirea increderii intre marci si public si despre importanta mentinerii increderii consumatorilor pentru dezvoltatorii de jocuri. Saga in desfasurare Mass Effect este un vehicul minunat pentru aceasta discutie. Dar exista o problema mai mare in jurnalismul de jocuri si, cu siguranta, afacerea GameSpot ilustreaza acest lucru in detaliu. In timp ce inca mai aprofundez detaliile aici, au fost raportate alte cazuri de jocuri si acces retinute pe site-urile care distribuie recenzii negative. Deseori, cea mai periculoasa forma pe care o ia conflictul de interese este cea care face bule chiar sub suprafata, abia vizibila chiar si pentru participantii sai. Uneori, este nevoie doar de o relatie amiabila intre un editor de jocuri si un costum de jurnalism. Teama de a pasi pe degetele de la picioare celor care iti plac si ii admiri poate fi la fel de debilitanta ca teama de a musca mana care te hraneste. Am vazut acelasi lucru in jurnalismul politic. Jurnalismul puternic este adesea descurajat prin inchiderea accesului jurnalistilor care nu vor accepta linia oficiala. Acest acces este pretios, dar de multe ori, jurnalistii nu se gandesc nici macar la asta. Ei isi construiesc prietenii cu subiectele raportarii lor. Glenn Greenwald i-a descris pe acesti jurnalisti din interior drept „inchinatori disperati ai puterii politice care sunt mult mai dornici sa faca parte din ea si sa o serveasca decat sa actioneze ca verificari contradictorii impotriva ei” care sunt „purtatori de cuvant ai Curtii Regale, indiferent de monarhul care guverneaza. " Increderea se formeaza intre reporter si subiect, dar aceasta incredere poate avea un cost. Cand acest conflict de interese distruge increderea mult mai importanta care ar trebui sa existe intre jurnalist si audienta, atunci Houston, avem o problema. Urmariti-ma pe Twitter sau Facebook. Cititi blogul meu Forbes aici.