„The Walking Dead” Sezonul 9, Episodul 3 Recenzie: Semne de avertizare

Urmeaza spoilere pana in sezonul 9 din „The Walking Dead”.

The Walking Dead revine pe drumul cel bun (in cea mai mare parte) in sezonul 9, episodul 3 „Semne de avertizare”.

Credit: AMC

Episodul de duminica seara din  The Walking Dead a  fost de fapt destul de bun. Acesta a fost, fara indoiala, cel mai bun episod al sezonului de pana acum si cel mai bun episod al emisiunii de atunci. . . candva in sezonul 6.

Spre deosebire de saptamana trecuta, cred ca acest episod a fost bun nu doar pentru ca nu a fost prost, acest episod a fost doar o televiziune cu adevarat placuta si s-a incheiat cu o nota grozava, de rau augur.

In aceasta seara am avut cateva povesti care isi croiau drum prin episod. In principal, se invartea in jurul lui Rick, Carol, Maggie si Daryl in cautarea Salvatorilor disparuti. Dar se intamplau si alte lucruri.

Cateva momente importante:

Lauren Cohan in rolul Maggie Rhee, Andrew Lincoln in rolul lui Rick Grimes

Credit: AMC

Deci, toate acestea sunt lucruri destul de interesante, desi episoadele incep lent si apoi se dezvolta.

Mantuitorii sunt suparati si se tem ca prietenii lor au disparut si sunt suparati ca nu li se permite sa aiba arme. Acest lucru duce la un anumit conflict in tabara podului si aproape duce la o lupta pe care Salvatorii ar fi pierdut-o grav din cauza lipsei lor de arme de foc. Cred ca nu sunt atat de stralucitori. Doi, in special, sunt necajiti (pentru ca Justin, anteriorul necajitor al Salvatorului este expirat.) Rick reuseste sa rupa lucrurile inainte de a scapa de sub control, dar Salvatorii nu merg in liniste.

Acelasi zbucium care aproape a declansat revolta il face si pe Maggie pe drum, incercand cel mai bine nivelul sau pentru a o intimida. Nu merge. Mai tarziu, cei doi zbuciumatori ii pandesc pe Carol si Rick, dar Carol scapa si ii injunghie pe unul in piept. Totusi este bine, iar baietii buni le arata mila pentru ca „Fiecare viata conteaza”.

Mila nu i se da lui Arat, Mantuitorul care a disparut. Se pare ca femeile din Oceanside o au. Cand Daryl si Maggie ii gasesc, il au pe Arat in genunchi, iar Cindy ii spune sa cerseasca pentru viata ei. Daryl le spune sa se opreasca, dar cand Cindy explica faptul ca Arat si-a ucis mama si fratele – un baiat de 11 ani pe care l-a ucis cu un zambet si cu cuvintele „Fara exceptii” — Daryl si Maggie se intorc si se indeparteaza. Este un moment minunat.

Andrew Lincoln in rolul lui Rick Grimes, Danai Gurira in rolul Michonne, Chloe Garcia-Frizzi in rolul Judith Grimes

Credit: AMC

Cindy ii spune lui Maggie ca decizia ei de a-l ucide pe Gregory a inspirat vigilenta lor. Maggie spune ca Cindy a inspirat-o la randul ei. „Este timpul sa mergem sa-l vedem pe Negan”, ii spune ea lui Daryl. Intr-adevar.

Intre timp, ne-am intrebat ce se intampla cu Jadis si Gabriel. Presupun ca „A” si „B” desemneaza tipurile de oameni pe care aceasta comunitate misterioasa ii doreste sa fie prinsi. Cred ca A este pentru Alpha si B este pentru Beta, dar cine stie? Jadis spune ca l-a considerat intotdeauna pe Gabriel un „B”, dar cand se ridica in fata ei, poate este „A”? Ea trebuie sa surprinda un „A” pe care sa o dea acestui grup pentru a fi luata cu ei, ceea ce a incercat sa faca in acea scena hilar de ingrozitoare cu Negan in sezonul trecut, cand a fost legat in curtea de gunoi. Doamne, a fost o scena rea si confuza.

Aceasta scena a fost mult mai buna si sper cu adevarat ca va fi preluata de elicopter si vom vedea unde se afla ea si Gabriel.

Una peste alta, un episod foarte puternic, care a evitat in mare parte toate capcanele in care se impiedica atat de des. Dialog bun, momente de tandrete, momente de razbunare, toate impuscate si editate cu o competenta pe care nu am mai vazut-o de ani de zile.

Presupun ca este posibil ca bara mea sa fi fost pur si simplu coborata si sa judec acest episod in raport cu doi ani de dezamagire si o productie cu adevarat teribila, dar chiar daca asa este, consider ca acest lucru este net pozitiv.

Recenzie video de mai jos:

Ce parere ai despre „Semne de avertizare?” Anunta-ma pe Twitter sau peste pagina mea de Facebook. Va multumim ca ati trecut pe aici!

Urmeaza spoilere pana in sezonul 9 din „The Walking Dead”. The Walking Dead revine pe drumul cel bun (in cea mai mare parte) in sezonul 9, episodul 3 „Semne de avertizare”. Credit: AMC Episodul de duminica seara din  The Walking Dead a  fost de fapt destul de bun. Acesta a fost, fara indoiala, cel mai bun episod al sezonului de pana acum si cel mai bun episod al emisiunii de atunci. . . candva in sezonul 6. Spre deosebire de saptamana trecuta, cred ca acest episod a fost bun nu doar pentru ca nu a fost prost, acest episod a fost doar o televiziune cu adevarat placuta si s-a incheiat cu o nota grozava, de rau augur. Array In aceasta seara am avut cateva povesti care isi croiau drum prin episod. In principal, se invartea in jurul lui Rick, Carol, Maggie si Daryl in cautarea Salvatorilor disparuti. Dar se intamplau si alte lucruri. Cateva momente importante: Rick ii spune practic lui Michonne ca vrea ca ea sa aiba copilul sau. Intreaga conversatie a fost frumoasa. Este frumos ca primim cateva lucruri de relatie, chiar daca Rick le pune intotdeauna prea gros. Intreaga bucata de „multumesc” a fost putin branza. Dar sa facem un mic copil a fost surprinzator! Imi place ca cei doi si Judith se distreaza. porno comique wantacondo.com hamster porno french guardianofthegods.com porno f wje.5minute.com porno chien www.kitchentable.com tsunade porno hande.com porno algérien jmichaelstraczynski.net teresa w porno daliymotion.com mia kalifa porno tahoejoefamoussteakhouse.com film porno perfect girl combatpaintball.biz feet porno actionfigurenews.com porno gay ado brocktonnews.ca mother porno www.masstattoofestival.com video porno jeune winterwrengallery.com téléréalité porno www.stayputfasteners.com porno tub www.eagleelect.com porno entre hommes ra3y.org v porno tv www.cheapassgamer.com tante et neveu porno www.magicmaui.com rape porno chacinc.com porno echangiste researchinestonia.completemenu.net Este atat de placut sa vezi momente reale de tandrete si dragoste in acest spectacol --- lucruri pe care nu le-am mai vazut prea mult, chiar si in anii mai buni ai emisiunii. Se pare ca Justin este mort, la urma urmei. Cam surprinsi ca l-au luat pe Zach MacGowan pentru un rol atat de mic. Oamenii din Oceanside ii ucid pe Mantuitori, vizandu-i in mod specific pe cei care l-au ajutat pe Simon sa-si ucida membrii familiei si prietenii (si practic toti barbatii si baietii). Jadis / Anne contacteaza oamenii elicopterului. Ei ii spun ca singura modalitate prin care o vor ridica si o vor lua cu ei este daca aduce un „A” (nu un „B”). Din ce in ce mai curios. Lauren Cohan in rolul Maggie Rhee, Andrew Lincoln in rolul lui Rick Grimes Credit: AMC Deci, toate acestea sunt lucruri destul de interesante, desi episoadele incep lent si apoi se dezvolta. Mantuitorii sunt suparati si se tem ca prietenii lor au disparut si sunt suparati ca nu li se permite sa aiba arme. Acest lucru duce la un anumit conflict in tabara podului si aproape duce la o lupta pe care Salvatorii ar fi pierdut-o grav din cauza lipsei lor de arme de foc. Cred ca nu sunt atat de stralucitori. Doi, in special, sunt necajiti (pentru ca Justin, anteriorul necajitor al Salvatorului este expirat.) Rick reuseste sa rupa lucrurile inainte de a scapa de sub control, dar Salvatorii nu merg in liniste. Acelasi zbucium care aproape a declansat revolta il face si pe Maggie pe drum, incercand cel mai bine nivelul sau pentru a o intimida. Nu merge. Mai tarziu, cei doi zbuciumatori ii pandesc pe Carol si Rick, dar Carol scapa si ii injunghie pe unul in piept. Totusi este bine, iar baietii buni le arata mila pentru ca „Fiecare viata conteaza”. Mila nu i se da lui Arat, Mantuitorul care a disparut. Se pare ca femeile din Oceanside o au. Cand Daryl si Maggie ii gasesc, il au pe Arat in genunchi, iar Cindy ii spune sa cerseasca pentru viata ei. Daryl le spune sa se opreasca, dar cand Cindy explica faptul ca Arat si-a ucis mama si fratele - un baiat de 11 ani pe care l-a ucis cu un zambet si cu cuvintele „Fara exceptii” --- Daryl si Maggie se intorc si se indeparteaza. Este un moment minunat. Andrew Lincoln in rolul lui Rick Grimes, Danai Gurira in rolul Michonne, Chloe Garcia-Frizzi in rolul Judith Grimes Credit: AMC Cindy ii spune lui Maggie ca decizia ei de a-l ucide pe Gregory a inspirat vigilenta lor. Maggie spune ca Cindy a inspirat-o la randul ei. „Este timpul sa mergem sa-l vedem pe Negan”, ii spune ea lui Daryl. Intr-adevar. Intre timp, ne-am intrebat ce se intampla cu Jadis si Gabriel. Presupun ca „A” si „B” desemneaza tipurile de oameni pe care aceasta comunitate misterioasa ii doreste sa fie prinsi. Cred ca A este pentru Alpha si B este pentru Beta, dar cine stie? Jadis spune ca l-a considerat intotdeauna pe Gabriel un „B”, dar cand se ridica in fata ei, poate este „A”? Ea trebuie sa surprinda un „A” pe care sa o dea acestui grup pentru a fi luata cu ei, ceea ce a incercat sa faca in acea scena hilar de ingrozitoare cu Negan in sezonul trecut, cand a fost legat in curtea de gunoi. Doamne, a fost o scena rea si confuza. Aceasta scena a fost mult mai buna si sper cu adevarat ca va fi preluata de elicopter si vom vedea unde se afla ea si Gabriel. Una peste alta, un episod foarte puternic, care a evitat in mare parte toate capcanele in care se impiedica atat de des. Dialog bun, momente de tandrete, momente de razbunare, toate impuscate si editate cu o competenta pe care nu am mai vazut-o de ani de zile. Presupun ca este posibil ca bara mea sa fi fost pur si simplu coborata si sa judec acest episod in raport cu doi ani de dezamagire si o productie cu adevarat teribila, dar chiar daca asa este, consider ca acest lucru este net pozitiv. Recenzie video de mai jos: Ce parere ai despre „Semne de avertizare?” Anunta-ma pe Twitter sau peste pagina mea de Facebook. Va multumim ca ati trecut pe aici!

Filme porno noi