Bryn Mawr Clasic Review: 2011.09.27

Simon Hornblower, Teme Tucidide. Oxford / New York: Oxford University Press, 2010. Pp. xvii, 415. ISBN 9780199562336. escorte chisinau 75,00 lire sterline. $ 150.00.

Revizuit de Emily Greenwood, Universitatea Yale ([email protected] escorte costinesti edu)

Versiune pe site-ul de acasa BMCR

Este dificil de spus daca Tucidide ar fi zambit sau transpiratie daca ar fi anticipat examinarea prelungita si riguroasa pe care Istoria sa a Razboiului Ateneo-Peloponezian o va primi la mana lui Simon Hornblower; poate este greu de imaginat pe Tucidide zambind deloc.1 In orice caz, istoricul care a pus punct criticarii contemporanilor sai pentru ca a acceptat traditiile orale despre evenimentele trecute, fara sa le examineze amanuntit (1.20.1-2), nu ar fi avut a fost in masura sa-l acuze pe Hornblower de bursa care este abasanistos in ceea ce priveste propria sa lucrare.

Teme Tucididecolecteaza saptesprezece eseuri ale lui Simon Hornblower despre Tucidide, cuprinzand perioada cuprinsa intre 1982 si pana in prezent (titlurile capitolelor individuale sunt enumerate la sfarsitul acestei recenzii). escorte bucuresti sector 6 Ultimul capitol din carte (Capitolul 17), intitulat „Thucydides si Clarendon’s History of Rebellion” se apropie intr-un Festschrift pentru Oswyn Murray.2 In plus, volumul este prefatat de o Introducere in care autorul ofera o retrospectiva asupra dezvoltarea gandirii sale asupra Tucididelor si asupra tendintelor mai mari ale bursei Tucididee in aceeasi perioada (pp. 1-20). Aceasta introducere este urmata de o anexa utila care prezinta cele douazeci si una de „Recenzii legate de Tucidide sau Thucydide”, scrisa de Hornblower (pp. 21-22). escorte anuntul Introducerea in sine vorbeste atat despre volumul prezent, cat si despre comentariile lui Hornblower in trei volume despre Thydidide, 3 la care actioneaza ca meta-comentariu oferind cititorilor o perspectiva asupra opiniei comentatorului despre Tucidide. In masura in care introducerea avanseaza o afirmatie despre ceea ce Hornblower considera „a fi distinct si admirabil in ceea ce priveste [Tucidide]” (v), este o reminiscenta a capitolului „Virtutile ilustrate” ale lui Thucidide, concluzia lui Hornblower fiind citita pe larg si apreciata monografie pe Tucidide.4

Mi-ar fi placut sa citesc mai multe despre schimbarile care au aparut in conceptia lui Hornblower despre Istoria lui Tucidide. Intrucat toata bursa privind antichitatea clasica reflecta modul in care o comunitate experta de cititori are sens si raspunde la o cultura si la textele si artefactele acesteia si, prin urmare, constituie un mod de primire clasica, cu cat este mai influentat savantul, cu atat mai important este sa considere opera sa sau ca un exemplu al primirii antichitatii clasice.5 Influenta lui Hornblower asupra bursei Tucidide a fost si continua sa fie astfel incat ar fi util sa avem un sens mai clar al ceea ce a intrat in realizarea Hornblower ca cititor. escorte piata unirii de Tucidide. Mai exact, ar fi fost informativ sa afle mai multe despre intalnirile sale timpurii cu Tucidide in sala de scoala si logistica bursei sale pe Thucydides. Cum a fost comentariulscris: cu ce lucrari s-a inconjurat in mod caracteristic Hornblower in timp ce lucra la Comentariu ? Ce rol au jucat traducerile lui Thucydides in opera sa? Aici ma gandesc la o analogie pe care Hornblower o atrage in contextul utilizarii de catre Earl de Clarendon a traducerii lui Thucidide de catre Hobbes, desi stia greaca, „la fel cum clasicienii priceputi folosesc astazi editiile Loeb cu traducerile lor infruntate, Clarendon a citit Thucidide in traducerea lui Hobbes ‘(p. 359).

• femei escorte
  • escorte universitate
  • escorte mangalia site:nimfomane.com
  • forum escorte constanta
  • escorte kaufland
  • escorte londra
  • forum escorte suceava
  • escorte sex pitesti
  • escorte bucuresti mihaela
  • escorte gaiesti
  • escorte 1 mai
  • escorte sex iasi
  • escorte mariott
  • escorte ieftine
  • escorte sf gheorghe
  • escorte elvetia
  • escorte tatgoviste
  • escorte braula
  • escorte medias sibiu
  • escorte de lux.ro

Acest volum ar fi fost ocazia perfecta de a scrie un nou capitol despre practica / praxisul bursei din Tucidide. anuntul escorte Din Comentariu si din articolele si capitolele colectate in acest volum, este clar ca Lexiconul numelor personale grecesti nu este niciodata departe cand Hornblower lucreaza la Tucidide. „Numele personale si studiul istoricilor antici greci” de Hornblower apare ca capitolul 4 din acest volum si face un caz convingator pentru utilizarea numelor ca „control asupra exactitatii si autenticitatii unui text istoriografic” (p. 102) . Capitolul 11 ​​„LICAS KALOS SAMIOS” (orig. 2002), demonstreaza si noua utilizare a cercetarii prosopografice. escorte sex constanta 6

Hornblower este generos in citarea lucrarilor altor savanti si conversatiile despre Tucidide pe care le-a avut cu prietenii si colegii. Exista mai multe cazuri de „as x imi arata” si „asa cum imi sugereaza x”. Conversatiile cu regretatul David Lewis rasuna prin aceasta carte, la fel ca ideile obtinute din conversatia cu regretatul George Forrest. In timp ce ne putem astepta la aceste conversatii cu profesorii si colegii de la Oxford, lucrarile si opiniile altor savanti sunt citate cu generozitate.

Ca urmare a unei cariere petrecute examinand Tucidide si complexitatile naratiunii sale istorice, Hornblower este scrupulos in ceea ce priveste contabilizarea interpretarii lui Tucidide. escorte budapesta Spre deosebire de Tucidide, care admite doar incertitudinea in circumstante controlate cu atentie, Hornblower citeaza opinii opuse si dezbate potentialele puncte slabe in interpretarea sa. Indiferent daca este de acord sau nu cu un anumit argument, cineva se simte destul de tratat ca un cititor. Hornblower foloseste frecvent frazele care se califica, cum ar fi „poate”, „este posibil” si „s-ar putea argumenta ca” si este atent sa sublinieze limitele in orice interpretare pe care o propune.

Toate capitolele pe care le citisem inainte de a retrimite recititul si erau chiar mai provocatoare decat imi aminteam. Iar cele pe care le citeam pentru prima data (2, 5, 8, 9), le voi citi din nou. escorte sex mature Mai mult decat atat, am descoperit ca experienta citirii acestor cateva studii din spate a fost un protreptic excelent pentru a ne gandi din nou la Tucidide. Cu toate acestea, banuiesc ca putini cititori vor citi aceasta coperta a cartii pentru a acoperi, dar in schimb se vor scufunda in favorite sau vor folosi volumul pentru a consulta capitole care trateaza subiecte cu care nu sunt familiari. Cu putina lucrare, volumul ar fi putut avea o coerenta mai mare intre diferitele capitole, imaginabil prin utilizarea unor eseuri scurte de interconectare pentru a ajuta orientarea cititorului prin diferite capitole. Primele doua subpozitii „Partea I: generala” si „partea a II-a: Mai specifice – aranjate de principalele carti relevante din Tucidide ”au o valoare descriptiva minima. Un aranjament alternativ al capitolelor ar fi putut reuni acele capitole care se concentreaza asupra etnografiei si geopoliticii diferitelor state grece din cadrulIstorie (capitolele 2, 5, 6, 9 si 13), cu o scurta discutie introductiva despre etnografiile Tucidide si modul in care istoriile locale functioneaza in Istorie si perturba sau modifica „preocuparea inclinata cu doar doua state, Atena si Sparta”. escorte gay iasi (pp. 139-40).

Spre deosebire, partea a III-a, pe „Receptie” coreseaza foarte bine. Aceasta sectiune contine patru capitole pe urmatoarele teme: intrebarea influentei reciproce a lui Herodot si Tucidide asupra lucrarilor celuilalt (capitolul 14), secolul al IV-lea si receptia elenistica a Tucididelor (capitolul 15), Oligarhul vechi si Tucidide (Capitolul 16) ) si influenta lui Tucidide asupra istoriei lui Earl of Clarendon a razboiului civil englez, Istoria Rebeliuniipublicat in 1704 (Capitolul 17). Pentru tot ceea ce aceste patru capitole examineaza materiale foarte diferite, ele converg asupra unei intrebari similare: cum in domeniul receptiei Tucidide se poate asigura ca un scriitor ulterior citeste Tucidide, mai degraba decat doar citind trecutul? In cazul capitolelor 15 si 16, aceasta intrebare este complicata de faptul ca dovada influentei directe, Tucidide ar avea o influenta semnificativa asupra intelegerii noastre despre datarea acestor lucrari. escorte sector 6 bucuresti In plus, toate cele patru capitole se multumesc cu ceea ce am putea numi „bucla” de primire a Tucididei: pentru un scriitor grec din secolul al IV-lea i.e.n.

• escorte suceava forum
  • escorte din oradea
  • public bet escorte
  • top escorte romania
  • escorte mosilor
  • escorte anglia
  • escorte medgidia
  • escorte bicuresti
  • escorte tpu
  • escorte mature cluj
  • escorte suceava site:nimfomane.com
  • escorte in sibiu
  • escorte o
  • escorte botosani publi24
  • escorte maremures
  • escorte mamaia
  • form escorte constanta
  • escorte tirgu jiu
  • escorte craiova gds
  • publi 24 escorte arges

, nu poate exista o distinctie ingrijita intre citirea trecutului si citirea lui Tucidide, intrucat este sau nu un scriitor raspunde in mod direct la Tucidide,Istorie asupra imaginatiei intelectuale.

Aceasta intrebare se aplica si influentei sincronice, iar Hornblower are o discutie convingatoare cu privire la provocarile implicate in incercarea de a identifica influenta Tucidide asupra Herodot (vezi in special p. escorte din braila 285). Hornblower conchide spunand ca el gaseste greu sa se agita impresia ca razboiul peloponesiac asa cum este conceput de Tucidide „amprenta“ pe Herodot Istorii , si ca acest lucru face Herodot « o parte a primirii Tucidide», desi un model neconventional de primire (ibid.). Poate pare mai putin neconventional daca ne inseram in bucla de primire in calitate de cititori si interpreti moderni ai lui Herodot si Tucidide, care nu pot sa nu citeasca istoria in sens invers si sa inteleaga Razboiul Peloponezian in Istoriile lui Herodot.in ceea ce priveste tratamentul Tucididelor din acest razboi. escorte mures forum Dupa cum comenteaza Hornblower la pag. 53, „fara [Tucidide] cu greu am avea un razboi peloponezian.” In timp ce evocarea cititorului modern nu rezolva complexitatile relatiei dintre Herodot si Tucidide ca cititori ale lucrarilor celuilalt, este parte a puzzle-ului.

Cu capitolul final despre istoria lui Clarendon, imaginea este mai clara. Aici Hornblower prezinta un cadru util pentru a determina amploarea influentei Tucidide, care prezinta o scara descendenta a influentei care cuprinde citatul direct, „aluzie neatribuita”, „tehnica impartasita / imprumutata, tehnica prezentativa si narativa” si „o teorie comuna de cauzalitate ‘(p. publica 24 escorte 351). Hornblower ne ofera, de asemenea, stilul scurt „Buried Thucydides”, pentru a descrie fenomenul in care limbajul lui Clarendon arata o asemanare verbala stransa cu traducerea lui Thucidide a lui Hobbes (p. 359, vezi si p. 358). Atat individual, cat si in concert, aceste patru capitole despre receptia de Tucidide ridica intrebari importante despre ceea ce constituie receptia Tucidide si ar trebui citite de catre oricine se pricepe cu receptia de Tucidide. escorte cluj napoca

In concluzie, toate bibliotecile din institutiile in care Thucydides sunt invatate vor dori o copie a acestei lucrari, iar savantii din Tucidide vor profita de la a detine propria copie, desi ar putea fi tentati sa astepte o editie cu volan. Nu este o exagerare sa spunem ca Tucididele noastre contemporane sunt in mare masura Tucidide de Hornblower, iar acest volum dezvaluie Thucydides de Hornblower ca fiind un autor care este inca foarte deschis la dezbateri. In afara de bogatia de perspectiva si interpretare cogenta pe care o contine acest volum, cititorii vor gasi Hornblower pe Thucydides o paraguna a prozei clare si elegante.

LISTA CAPITOLELOR (datele publicarii originale sunt prezentate intre paranteze)

Au fost exclusi spartanii de la Jocurile Olimpice din 420 pana la 400 i.Hr. escorte plinute ? ‘ (2000)

11. „ΛIXAΣ KAΛOΣ ΣAMIOΣ” (2002)

12. „„ Asta a fost hotarata ”(ἔδοξε ταῦτα): Armata ca polisa in Anabasis-ul lui Xenophon — si in alta parte (2004)

13.„ Sticks, Stones si Spartans: Sociology of Violenta spartana (2000)

14. Constientizarea „Tucididelor” despre Herodot sau Herodot „Constientizarea Tucucidelor?” (2010)

15. escorte siliconate „Secolul al IV-lea si Receptia Elenistica a Tucididelor” (1995)

16. „ Oligarhul Vechi ( Politeia lui Pseudo-Xenofon ) si Tucidide: o data din secolul al patrulea pentru Vechiul Oligarh ? (2000)

17.

• escorte tm.com
  • escorte navodari
  • escorte sibiu forum
  • escorte..pascani
  • escorte la domiciliu
  • escorte verificate
  • escorte orafea
  • escorte anal
  • escorte verificate brasov
  • escorte…brasov
  • escorte judetul suceava
  • am sunat la escorte
  • forum escorte timisoara
  • escorte publi24 alba
  • escorte app
  • escorte eftine bucuresti
  • escorte la tine acasa
  • escorte italia
  • escorte testate bucuresti
  • escorte din botosani

Istoria rebeliunii a lui Tucidide si Clarendon ”

1. Tucididele lui Hornblower „au inima la fel de bine ca si capul” (p.15), dar el nu argumenteaza un simt al umorului din Tucidide. escorte shemale Cu toate acestea, exista o multime de umor in propria voce de autor a lui Hornblower. A se vedea, de exemplu, n. 2 la pag. 251.

2. escorte piatra Al Moreno (ed.) (Viitoare) Epitedeumata . Festschrift pentru Oswyn Murray.

3. Simon Hornblower (1991-2008) Un comentariu despre Tucidide . escorte hd Presa Universitatii Oxford.

4.   Tucidide . Duckworth, Londra, 1987, reeditat cu completari 1994, p. 191-205. escorte nonstop galati

5. In tratarea bursei ca primire, ma gandesc in special la lucrarile lui Stanley Fish privind productia institutionala a comunitatilor interpretative (Exista un text din aceasta clasa: Autoritatea comunitatilor interpretative . Cambridge, Mass: Harvard University Press, 1980); desi este important sa adaugam ca abordarile cercetatorilor in ceea ce priveste lectura sunt conturate atat in ​​afara academiei, cat si in cadrul acesteia.

6. Bibliografie importanta lipseste din acest articol la pag. escorte constanta non stop 223 (n.24). Hornblower citeaza un studiu al dragostei grecesti de DM Robinson si H. Fluck (Baltimore, 1937). O discutie mai recenta avand in vedere inscriptiile kalos-patronimice in contextul lor iconografic este „Inscriptiile Kalos cu Patronimic”, de Alan Shapiro, ZPE 68 (1987) 107-18. recomandari escorte brasov

Simon Hornblower, Teme Tucidide. Oxford / New York: Oxford University Press, 2010. Pp. xvii, 415. ISBN 9780199562336. escorte chisinau 75,00 lire sterline. $ 150.00.Revizuit de Emily Greenwood, Universitatea Yale ([email protected] escorte costinesti edu) Versiune pe site-ul de acasa BMCR Este dificil de spus daca Tucidide ar fi zambit sau transpiratie daca ar fi anticipat examinarea prelungita si riguroasa pe care Istoria sa a Razboiului Ateneo-Peloponezian o va primi la mana lui Simon Hornblower; poate este greu de imaginat pe Tucidide zambind deloc.1 In orice caz, istoricul care a pus punct criticarii contemporanilor sai pentru ca a acceptat traditiile orale despre evenimentele trecute, fara sa le examineze amanuntit (1.20.1-2), nu ar fi avut a fost in masura sa-l acuze pe Hornblower de bursa care este abasanistos in ceea ce priveste propria sa lucrare. Teme Tucididecolecteaza saptesprezece eseuri ale lui Simon Hornblower despre Tucidide, cuprinzand perioada cuprinsa intre 1982 si pana in prezent (titlurile capitolelor individuale sunt enumerate la sfarsitul acestei recenzii). escorte bucuresti sector 6 Ultimul capitol din carte (Capitolul 17), intitulat „Thucydides si Clarendon’s History of Rebellion” se apropie intr-un Festschrift pentru Oswyn Murray.2 In plus, volumul este prefatat de o Introducere in care autorul ofera o retrospectiva asupra dezvoltarea gandirii sale asupra Tucididelor si asupra tendintelor mai mari ale bursei Tucididee in aceeasi perioada (pp. 1-20). Aceasta introducere este urmata de o anexa utila care prezinta cele douazeci si una de „Recenzii legate de Tucidide sau Thucydide”, scrisa de Hornblower (pp. 21-22). escorte anuntul Introducerea in sine vorbeste atat despre volumul prezent, cat si despre comentariile lui Hornblower in trei volume despre Thydidide, 3 la care actioneaza ca meta-comentariu oferind cititorilor o perspectiva asupra opiniei comentatorului despre Tucidide. In masura in care introducerea avanseaza o afirmatie despre ceea ce Hornblower considera „a fi distinct si admirabil in ceea ce priveste [Tucidide]” (v), este o reminiscenta a capitolului „Virtutile ilustrate” ale lui Thucidide, concluzia lui Hornblower fiind citita pe larg si apreciata monografie pe Tucidide.4 Mi-ar fi placut sa citesc mai multe despre schimbarile care au aparut in conceptia lui Hornblower despre Istoria lui Tucidide. Intrucat toata bursa privind antichitatea clasica reflecta modul in care o comunitate experta de cititori are sens si raspunde la o cultura si la textele si artefactele acesteia si, prin urmare, constituie un mod de primire clasica, cu cat este mai influentat savantul, cu atat mai important este sa considere opera sa sau ca un exemplu al primirii antichitatii clasice.5 Influenta lui Hornblower asupra bursei Tucidide a fost si continua sa fie astfel incat ar fi util sa avem un sens mai clar al ceea ce a intrat in realizarea Hornblower ca cititor. escorte piata unirii de Tucidide. Mai exact, ar fi fost informativ sa afle mai multe despre intalnirile sale timpurii cu Tucidide in sala de scoala si logistica bursei sale pe Thucydides. Cum a fost comentariulscris: cu ce lucrari s-a inconjurat in mod caracteristic Hornblower in timp ce lucra la Comentariu ? Ce rol au jucat traducerile lui Thucydides in opera sa? Aici ma gandesc la o analogie pe care Hornblower o atrage in contextul utilizarii de catre Earl de Clarendon a traducerii lui Thucidide de catre Hobbes, desi stia greaca, „la fel cum clasicienii priceputi folosesc astazi editiile Loeb cu traducerile lor infruntate, Clarendon a citit Thucidide in traducerea lui Hobbes '(p. 359). femei escorteescorte universitateescorte mangalia site:nimfomane.comforum escorte constantaescorte kauflandescorte londraforum escorte suceavaescorte sex pitestiescorte bucuresti mihaelaescorte gaiestiescorte 1 maiescorte sex iasiescorte mariottescorte ieftineescorte sf gheorgheescorte elvetiaescorte tatgovisteescorte braulaescorte medias sibiuescorte de lux.ro Acest volum ar fi fost ocazia perfecta de a scrie un nou capitol despre practica / praxisul bursei din Tucidide. anuntul escorte Din Comentariu si din articolele si capitolele colectate in acest volum, este clar ca Lexiconul numelor personale grecesti nu este niciodata departe cand Hornblower lucreaza la Tucidide. „Numele personale si studiul istoricilor antici greci” de Hornblower apare ca capitolul 4 din acest volum si face un caz convingator pentru utilizarea numelor ca „control asupra exactitatii si autenticitatii unui text istoriografic” (p. 102) . Capitolul 11 ​​„LICAS KALOS SAMIOS” (orig. 2002), demonstreaza si noua utilizare a cercetarii prosopografice. escorte sex constanta 6 Hornblower este generos in citarea lucrarilor altor savanti si conversatiile despre Tucidide pe care le-a avut cu prietenii si colegii. Exista mai multe cazuri de „as x imi arata” si „asa cum imi sugereaza x”. Conversatiile cu regretatul David Lewis rasuna prin aceasta carte, la fel ca ideile obtinute din conversatia cu regretatul George Forrest. In timp ce ne putem astepta la aceste conversatii cu profesorii si colegii de la Oxford, lucrarile si opiniile altor savanti sunt citate cu generozitate. Ca urmare a unei cariere petrecute examinand Tucidide si complexitatile naratiunii sale istorice, Hornblower este scrupulos in ceea ce priveste contabilizarea interpretarii lui Tucidide. escorte budapesta Spre deosebire de Tucidide, care admite doar incertitudinea in circumstante controlate cu atentie, Hornblower citeaza opinii opuse si dezbate potentialele puncte slabe in interpretarea sa. Indiferent daca este de acord sau nu cu un anumit argument, cineva se simte destul de tratat ca un cititor. Hornblower foloseste frecvent frazele care se califica, cum ar fi „poate”, „este posibil” si „s-ar putea argumenta ca” si este atent sa sublinieze limitele in orice interpretare pe care o propune. Toate capitolele pe care le citisem inainte de a retrimite recititul si erau chiar mai provocatoare decat imi aminteam. Iar cele pe care le citeam pentru prima data (2, 5, 8, 9), le voi citi din nou. escorte sex mature Mai mult decat atat, am descoperit ca experienta citirii acestor cateva studii din spate a fost un protreptic excelent pentru a ne gandi din nou la Tucidide. Cu toate acestea, banuiesc ca putini cititori vor citi aceasta coperta a cartii pentru a acoperi, dar in schimb se vor scufunda in favorite sau vor folosi volumul pentru a consulta capitole care trateaza subiecte cu care nu sunt familiari. Cu putina lucrare, volumul ar fi putut avea o coerenta mai mare intre diferitele capitole, imaginabil prin utilizarea unor eseuri scurte de interconectare pentru a ajuta orientarea cititorului prin diferite capitole. Primele doua subpozitii „Partea I: generala” si „partea a II-a: Mai specifice - aranjate de principalele carti relevante din Tucidide ”au o valoare descriptiva minima. Un aranjament alternativ al capitolelor ar fi putut reuni acele capitole care se concentreaza asupra etnografiei si geopoliticii diferitelor state grece din cadrulIstorie (capitolele 2, 5, 6, 9 si 13), cu o scurta discutie introductiva despre etnografiile Tucidide si modul in care istoriile locale functioneaza in Istorie si perturba sau modifica „preocuparea inclinata cu doar doua state, Atena si Sparta”. escorte gay iasi (pp. 139-40). Spre deosebire, partea a III-a, pe „Receptie” coreseaza foarte bine. Aceasta sectiune contine patru capitole pe urmatoarele teme: intrebarea influentei reciproce a lui Herodot si Tucidide asupra lucrarilor celuilalt (capitolul 14), secolul al IV-lea si receptia elenistica a Tucididelor (capitolul 15), Oligarhul vechi si Tucidide (Capitolul 16) ) si influenta lui Tucidide asupra istoriei lui Earl of Clarendon a razboiului civil englez, Istoria Rebeliuniipublicat in 1704 (Capitolul 17). Pentru tot ceea ce aceste patru capitole examineaza materiale foarte diferite, ele converg asupra unei intrebari similare: cum in domeniul receptiei Tucidide se poate asigura ca un scriitor ulterior citeste Tucidide, mai degraba decat doar citind trecutul? In cazul capitolelor 15 si 16, aceasta intrebare este complicata de faptul ca dovada influentei directe, Tucidide ar avea o influenta semnificativa asupra intelegerii noastre despre datarea acestor lucrari. escorte sector 6 bucuresti In plus, toate cele patru capitole se multumesc cu ceea ce am putea numi „bucla” de primire a Tucididei: pentru un scriitor grec din secolul al IV-lea i.e.n. escorte suceava forumescorte din oradeapublic bet escortetop escorte romaniaescorte mosilorescorte angliaescorte medgidiaescorte bicurestiescorte tpuescorte mature clujescorte suceava site:nimfomane.comescorte in sibiuescorte oescorte botosani publi24escorte maremuresescorte mamaiaform escorte constantaescorte tirgu jiuescorte craiova gdspubli 24 escorte arges , nu poate exista o distinctie ingrijita intre citirea trecutului si citirea lui Tucidide, intrucat este sau nu un scriitor raspunde in mod direct la Tucidide,Istorie asupra imaginatiei intelectuale. Aceasta intrebare se aplica si influentei sincronice, iar Hornblower are o discutie convingatoare cu privire la provocarile implicate in incercarea de a identifica influenta Tucidide asupra Herodot (vezi in special p. escorte din braila 285). Hornblower conchide spunand ca el gaseste greu sa se agita impresia ca razboiul peloponesiac asa cum este conceput de Tucidide „amprenta“ pe Herodot Istorii , si ca acest lucru face Herodot « o parte a primirii Tucidide», desi un model neconventional de primire (ibid.). Poate pare mai putin neconventional daca ne inseram in bucla de primire in calitate de cititori si interpreti moderni ai lui Herodot si Tucidide, care nu pot sa nu citeasca istoria in sens invers si sa inteleaga Razboiul Peloponezian in Istoriile lui Herodot.in ceea ce priveste tratamentul Tucididelor din acest razboi. escorte mures forum Dupa cum comenteaza Hornblower la pag. 53, „fara [Tucidide] cu greu am avea un razboi peloponezian.” In timp ce evocarea cititorului modern nu rezolva complexitatile relatiei dintre Herodot si Tucidide ca cititori ale lucrarilor celuilalt, este parte a puzzle-ului. Cu capitolul final despre istoria lui Clarendon, imaginea este mai clara. Aici Hornblower prezinta un cadru util pentru a determina amploarea influentei Tucidide, care prezinta o scara descendenta a influentei care cuprinde citatul direct, „aluzie neatribuita”, „tehnica impartasita / imprumutata, tehnica prezentativa si narativa” si „o teorie comuna de cauzalitate '(p. publica 24 escorte 351). Hornblower ne ofera, de asemenea, stilul scurt „Buried Thucydides”, pentru a descrie fenomenul in care limbajul lui Clarendon arata o asemanare verbala stransa cu traducerea lui Thucidide a lui Hobbes (p. 359, vezi si p. 358). Atat individual, cat si in concert, aceste patru capitole despre receptia de Tucidide ridica intrebari importante despre ceea ce constituie receptia Tucidide si ar trebui citite de catre oricine se pricepe cu receptia de Tucidide. escorte cluj napoca In concluzie, toate bibliotecile din institutiile in care Thucydides sunt invatate vor dori o copie a acestei lucrari, iar savantii din Tucidide vor profita de la a detine propria copie, desi ar putea fi tentati sa astepte o editie cu volan. Nu este o exagerare sa spunem ca Tucididele noastre contemporane sunt in mare masura Tucidide de Hornblower, iar acest volum dezvaluie Thucydides de Hornblower ca fiind un autor care este inca foarte deschis la dezbateri. In afara de bogatia de perspectiva si interpretare cogenta pe care o contine acest volum, cititorii vor gasi Hornblower pe Thucydides o paraguna a prozei clare si elegante. LISTA CAPITOLELOR (datele publicarii originale sunt prezentate intre paranteze)Au fost exclusi spartanii de la Jocurile Olimpice din 420 pana la 400 i.Hr. escorte plinute ? ' (2000)11. „ΛIXAΣ KAΛOΣ ΣAMIOΣ” (2002) 12. „„ Asta a fost hotarata ”(ἔδοξε ταῦτα): Armata ca polisa in Anabasis-ul lui Xenophon — si in alta parte (2004) 13.„ Sticks, Stones si Spartans: Sociology of Violenta spartana (2000) 14. Constientizarea „Tucididelor” despre Herodot sau Herodot „Constientizarea Tucucidelor?” (2010) 15. escorte siliconate „Secolul al IV-lea si Receptia Elenistica a Tucididelor” (1995) 16. „ Oligarhul Vechi ( Politeia lui Pseudo-Xenofon ) si Tucidide: o data din secolul al patrulea pentru Vechiul Oligarh ? (2000) 17. escorte tm.comescorte navodariescorte sibiu forumescorte..pascaniescorte la domiciliuescorte verificateescorte orafeaescorte analescorte verificate brasovescorte...brasovescorte judetul suceavaam sunat la escorteforum escorte timisoaraescorte publi24 albaescorte appescorte eftine bucurestiescorte la tine acasaescorte italiaescorte testate bucurestiescorte din botosani „ Istoria rebeliunii a lui Tucidide si Clarendon ” 1. Tucididele lui Hornblower „au inima la fel de bine ca si capul” (p.15), dar el nu argumenteaza un simt al umorului din Tucidide. escorte shemale Cu toate acestea, exista o multime de umor in propria voce de autor a lui Hornblower. A se vedea, de exemplu, n. 2 la pag. 251. 2. escorte piatra Al Moreno (ed.) (Viitoare) Epitedeumata . Festschrift pentru Oswyn Murray. 3. Simon Hornblower (1991-2008) Un comentariu despre Tucidide . escorte hd Presa Universitatii Oxford. 4.   Tucidide . Duckworth, Londra, 1987, reeditat cu completari 1994, p. 191-205. escorte nonstop galati 5. In tratarea bursei ca primire, ma gandesc in special la lucrarile lui Stanley Fish privind productia institutionala a comunitatilor interpretative (Exista un text din aceasta clasa: Autoritatea comunitatilor interpretative . Cambridge, Mass: Harvard University Press, 1980); desi este important sa adaugam ca abordarile cercetatorilor in ceea ce priveste lectura sunt conturate atat in ​​afara academiei, cat si in cadrul acesteia. 6. Bibliografie importanta lipseste din acest articol la pag. escorte constanta non stop 223 (n.24). Hornblower citeaza un studiu al dragostei grecesti de DM Robinson si H. Fluck (Baltimore, 1937). O discutie mai recenta avand in vedere inscriptiile kalos-patronimice in contextul lor iconografic este „Inscriptiile Kalos cu Patronimic”, de Alan Shapiro, ZPE 68 (1987) 107-18. recomandari escorte brasov

Filme porno noi