Discutie murdara, Lauren Landish «Pe sus in jos, sub recenzii despre carte

Lungime: 616 pagini ??? – Dirty Talk se opreste la 40% la un Kindle. Celalalt 60% este continut bonus din alte carti. Acest lucru nu se observa in blurb.

Recenzor: Cindi

Cumparare la: amazon.com

Blurb –

El scoate un sunet murdar atat de bine. escorte cj Asa.

In momentul in care i-am auzit vocea catifelata crescand ca sunt „Kitty Kat”, am stiut ca am probleme.

Regele lui Derrick ‘The Love Whisperer’ ofera tuturor relatii si sfaturi sexuale la radio tuturor, dar imi ofera ceva ceva mai personal. Nimeni nu mi-a vorbit vreodata asa cum face. Indraznet, solicitant, sexy . escorte bergamo .. si oh, atat de  murdar

Poate ca am inceput aceasta chestie putin inapoi, sexul intai si sa ne cunoastem dupa aceea. Dar incep sa-mi las garda, inima mea de neincredere incepand sa creada ca poate basmele devin realitate. escorte luxemburg Chiar si pentru mine.

Ma simt frumos si de nadejde atunci cand se inchina trupului meu. Ma simt murdar si obraznic cand imi sopteste lucruri murdare la ureche.

Dar este real? Poate ceva atat de obraznic  intr – adevar sa  fie bun pentru mine?

Si mai important, impotriva oricaror sanse, poate dura .. escorte salajanpentru totdeauna

Dirty Talk este o poveste romantica, cu o fericire din ce in ce mai tarziu, fara inselaciune si fara cliffhanger!

Revizuire –

Voi scoate un pic rafinat inainte de a trece la recenzia mea reala, apoi voi intra in ceea ce mi-a placut si nu mi-a placut despre aceasta poveste.

Sunt in legatura cu sustinerea autorilor. Nu conteaza daca sunt publicate prin intermediul editorilor majori, al editorilor mici sau sunt auto-publicate. Nu stiu nimic despre autorul acestei carti. escorte timisaora Am gasit Dirty Talk  cand a aparut ca recomandare in timp ce cumpar ultimele doua carti Thrust . .99 este un furt, dar l-am descarcat prin Kindle Unlimited. Rar folosesc KU, dar imi mentin contul activ, deoarece uneori ma ajuta sa gasesc autori noi pentru mine si ii ajuta pe autorii care abia incep.

In multe carti KU este comun sa vezi listele de pagini neobisnuite. escorte uro sibiu Autorii sunt platiti pe pagina citita, asa ca o primesc. Cu toate acestea, ceea ce ma enerveaza cu adevarat este atunci cand un autor adauga tot felul de continut bonus, dar nu enumera ca cartea actuala care este vanduta se opreste cu mult inainte de 100% pe Kindle-ul tau sau 40% in cazul lui Dirty Talk .

• escorte cu par pubian
  • escorte mature iasi
  • escorte sector6
  • escorte trans
  • escorte cluj publi24
  • escorte 18 ani
  • diva escorte
  • escorte drumul taberei
  • escorte sexy buzau
  • anal escorte
  • escorte brsov
  • escorte constana
  • escorte mangalia
  • filmulete escorte
  • escorte floresti
  • escorte campia turzii
  • escorte summerland
  • escorte stapana
  • escorte lesby
  • escorte bucuresti 2017

Adaugati-o in blurb sau adaugati-o intr-o nota de autor la inceputul cartii – lucru pe care autorul cartii il citesc in prezent. Cititorii vor sa stie lungimea cartilor pe care le citesc. Avertizati-le inainte de a le vinde ceva care pare a fi super lung, dar care se incheie de fapt mai putin de jumatate pe Kindle. escorte caransebeș Listarea capitolelor suplimentare sau orice altceva din cuprins nu il reduce. Sau oricum nu a fost pentru mine.

Talk Dirty s-a incheiat exact acolo unde ar fi trebuit sa se incheie, 40% sau nu. Pur si simplu mi-ar fi placut sa stiu inainte de a descarca cartea ca majoritatea din ceea ce descarcasem erau chestii diverse pe care nu aveam nicio dorinta sa le citesc.

Poftiti. escorte nrasov

Inca cu mine?

Acum la gandurile mele despre cartea propriu-zisa.

Imi place conceptul din spatele acestei povesti. O personalitate radio sexy, populara, cu o voce lina, gaseste dragoste cu un ascultator al programului sau. Si mai bine este ca personalitatea radio sexy cu o voce lina este poreclita The Love Whisperer – de asemenea, numele programului sau de radio – pentru ca da sfaturi despre dragoste, sex si relatii.

Katrina Snow intalneste un pierzator major de peste un an, Kevin. info escorte In ziua in care primeste o promotie la munca, descopera ca Kevin a inselat-o. Mai tarziu in acea seara, ea asculta The Love Whisperer la radio si ceva a facut-o sa sune in emisiune si sa vorbeasca cu gazda, Derrick King si sa ceara sfaturi in legatura cu fostul inselator. Odata terminata discutia aeriana intre cei doi, Derrick transmite emisiunea in co-gazda pentru cateva minute, astfel incat sa poata discuta cu Katrina in privat. El face ceva ce nu face niciodata – ii da numarul personal de celula, astfel incat sa poata vorbi din nou, daca are nevoie sa-si arunce prietenul. Asteapta cu o saptamana inainte de a efectua acest apel. escorte galati publi 24

Dupa aceea, lucrurile incep sa se intample rapid intre Derrick si Kat. El incepe literalmente sa vorbeasca cu ea in cateva secunde de la telefon. Nu este un lucru rau, dar putin pentru o asa-zisa fata timida si tocilara, care tocmai isi aruncase iubitul de un an. Recunoscuta, nu l-ar fi iubit niciodata cu adevarat pe tip, dar nu este acest lucru. Chiar cat de repede au progresat lucrurile, mi-a placut povestea. escorte in brasov Un apel a dus la altii si dupa cateva sedinte de sex telefon destul de intense au absolvit videochaturile, ceea ce a dus, desigur, la niste momente sexy fata in fata.

Katrina nu voia sa simta nimic dincolo de sentimentele sexuale pentru Derrick. Fiecare om cu care se intalnise o insela. Aceasta, dupa ce a urmarit-o pe mama ei suferind de ani de infidelitate din partea tatalui ei. Nu-i uraa pe barbati. escorte de lux ploiesti Doar ca a avut ghinion cu cei pe care i-a ales si sincer nu credea ca ar putea fi credinciosi. Derrick, pe de alta parte, credea in dragostea basmelor si in fericirea vesnic. Proprii sai parinti erau casatoriti fericit de mai bine de patru decenii pana la moartea mamei sale.

• escorte reghin
  • publi24 escorte cluj
  • escorte trgoviste
  • escorte sector 5
  • sexi net escorte
  • escorte bradov
  • escorte buhusi
  • tulcea escorte
  • sexy escorte
  • escorte masculine brasov
  • preturi escorte bucuresti
  • escorte transex
  • escorte in varsta
  • escorte maramures
  • escorte clu
  • escorte chiajna
  • escorte sinaia
  • escorte bucuresti militari
  • ploiesti escorte
  • forum escorte arad

El a vrut sa-l gaseasca pe acesta si a crezut ca a intalnit-o cand a cunoscut-o pe Katrina.

Prima intalnire efectiva dintre cei doi a fost Hot !!!! Era tot ceea ce apelurile si sexting-ul au dus la tot mai multe. escorte xxx De-a lungul timpului, au lucrat spre o relatie adevarata cu Katrina, in cele din urma, s-au convins ca poate sunt oameni buni acolo si ca poate ca a gasit unul dintre ei.

Dar, vai, exista intotdeauna drama cand lucrurile merg atat de bine pentru un cuplu. Am mentionat co-gazda lui Derrick. Numele ei este Susannah. Susannah a trecut de la a fi o buna co-gazda si prietena la a fi prost, chiar si in aer uneori. escorte sex focsani Exista cateva motive pentru care s-ar fi putut intampla asta, dar principalul (potrivit ei) a fost ca Derrick ii pasa mai mult de „pasaricele lui de saptamana” (asta ar fi Katrina) decat de spectacol. Susannah se gandea sa-l duca pe The Love Whisperer la sindicalizare, dar a simtit ca Derrick nu-i mai dadea totul.

Susannah a fost una dintre acele bombe de timp care bifeaza deseori in carti. Stii ca va face ceva rau, dar nu stii ce. Cand Susannah a lovit? Ei bine, sa zicem ca nu a fost ceea ce ma asteptam si ca ar fi fost un breaker pentru majoritatea cuplurilor. escorte stapane Desigur, „izbavirea” ei avea drept scop ranirea relatiei lui Derrick si Katrina.

Cartea are un HEA, asa ca stiti ca totul a fost rezolvat pana la urma. Mi-a placut foarte mult povestea, iar autorul scrie foarte bine scene de sex si discutii sexy. Problema pe care am avut-o este faptul ca s-a discutat prea mult in timpul scenelor de sex. Vorbeste urat. escorte vulcan La naiba, imi place asta. Cu toate acestea, atunci cand continui si continua si folosesti expresii cheesy, care ma faceau sa chicoteasca cand ar fi trebuit sa fiu pornit, am o problema. Nu ma intelege gresit. Am spus ca autoarea scrie foarte bine discutiile sexy si am vrut sa o spun. Cred ca redactorii ei au fost nevoiti sa o fi retinut un pic si sa-i fi taiat frazele care sunau de parca citisem dintr-o carte veche de tip Harlequin-esque. escorte in cluj Gandeste-te miere si smantana.

Exista si alte personaje din carte care sunt importante, cele doua favoare ale mele fiind tatal lui Derrick si cel mai bun prieten, un celebru star de fotbal, Jacob. L-am adorat pe Iacob si mi-ar placea absolut sa-l vad ca are propria lui poveste. Tatal lui Derrick este parintele pe care toata lumea le-ar placea. Ah, si in sfarsit, ne intoarcem la Susannah, co-gazda lui Derrick. escorte lux sibiu Am dispretuit-o prima data cand a fost pe pagina, astfel incat autorul a facut o treaba buna, facand-o tipul rau final din poveste.

Si, desigur, avem Katrina si Derrick. L-am iubit pe Derrick de la prima pagina pana la ultima. Mi-a placut felul in care a vorbit cu ascultatorii sai in timpul programului de radio si mi-a placut grija pe care i-a acordat-o Katrinei, stiind ca a fost un pic fragila dupa istoria ei cu barbatii. Si daca felul in care a tratat-o ​​pe Kat in pat este ceva de facut, sfanta rahat! ???? Daca exista vreodata un astfel de iubit / iubit / altul semnificativ, este Derrick King. escorte piata sudului

• craiova escorte
  • escorte buzias
  • escorte teleorman
  • escorte vluj
  • escorte sector 4
  • escorte masculine gay
  • escorte sexy
  • escorte botosani forum
  • escorte noi sibiu
  • escorte total
  • escorte femei
  • escorte motru
  • escorte fete brasov
  • escorte tg ocna
  • escorte ungaria
  • escorte transexuali belgia
  • escorte bucu
  • escorte craiova publi 24
  • escorte publi 24 craiova
  • escorte salaj

Katrina, mi-a placut destul de bine, desi nu prea puteam impaca fata timida / tocila, care a sunat pentru prima data la programul de radio cu fata de chat de sex sexual / video care a venit la scurt timp.

Ce nu mi-a placut? In afara de cele 40% de mai sus si cateva lucruri minore in care nu voi intra, problema mea cea mai mare a venit atunci cand Derrick si Katrina au spus „Te iubesc” pentru prima data. Poate fi un usor spoiler, deci scuzele mele in avans.

Intreaga poveste este despre Katrina si frica ei de iubire si Derrick incearca sa o convinga ca el este adevarata afacere. Mi-a placut mult editia si Derrick a fost atat de uimitor. forum escorte botosani Nu a existat o reala evolutie a sexului, in afara de sexting, dar a existat pentru romantismul / dragostea in ceea ce-l priveste pe Kat. Sunt un romantic lipsit de speranta si am citit cu rabdare pentru acel moment in care Derrick a spus „Te iubesc” lui Katrina si, in cele din urma, a spus-o inapoi.

Deci ce am primit?

Ma grabesc, aplecandu-ma. „Dar iubesc totul despre tine. De asta te iubesc. escorte mature vaslui

Kat se opreste, cu ochii mari de emotie. Ne-am spus unii altora inainte, dar totusi a lovit cu multa senzatie de fiecare data.

Deci, draga autoare, nu ati simtit necesar ca cititorii sa VEDE cand „ne-am spus-o unii altora inainte”, dupa ce ati construit povestea cu Kat sa fie armata de dragoste? Nu ati crezut ca vom dori sa fim in siguranta in acel moment foarte important? Pentru altii care citesc aceasta recenzie, citatul de mai sus este prima data in carte aceste cuvinte sunt rostite intre Katrina si Derrick. Nu a fost un moment dulce si important. S-a spus imediat dupa aceea, „Stii ca iti iubesc tatele. escorte otopeni ” Serios, aceasta este linia chiar inainte sa creasca si sa se aplece mai sus. M-am intors si am scurs din carti pentru a ma asigura ca nu imi lipseste ceva, desi principalul lucru pe care il cautam de fapt era acel moment special dintre cei doi. Pur si simplu nu era acolo. Daca, printr-o minune nebuna, Mi-a lipsit? Cineva va rog sa ma conduceti in directia corecta si imi voi edita recenzia in consecinta.

Stiu ca suna de parca am urat aceasta carte, dar nu am facut-o. escorte negre Chiar mi-a placut. Numarul meu intai cu povestea este acumularea de „Te iubesc” si faptul ca asta mi-a luat-o, fiind spusa undeva in afara paginii. M-am simtit de parca ar fi pur si simplu o gandire din urma si, in mod serios, ca cititor, ma simt dezamagita.

In general, mi-a placut foarte mult povestea si as fi dispus sa aflu mai multe detalii de autor. Acest lucru ar fi putut fi usor citit pentru mine. Era exact tipul de poveste pe care il cautam. Problemele mele enumerate mai sus (nu cele 40%) au determinat sa bat o stea si jumatate.

Capacul este absolut frumos. Fan al Furious Photog, nu m-a mirat ca au fotografiat modelele. Desi autorul ar fi trebuit sa schimbe descrierea lui Kat pentru a se potrivi cu modelul de coperta (Kat este descrisa ca avand parul blond de miere in toata cartea), nu as schimba nimic despre coperta uimitoare.

Rating: 3,5 stele Editura: Lauren Landish Gen: Het Erotica / Romance Etichete: Contemporan, Erotica, Romance Lungime: 616 pagini ??? - Dirty Talk se opreste la 40% la un Kindle. Celalalt 60% este continut bonus din alte carti. Acest lucru nu se observa in blurb. Recenzor: Cindi Cumparare la: amazon.com Blurb - El scoate un sunet murdar atat de bine. escorte cj Asa.  In momentul in care i-am auzit vocea catifelata crescand ca sunt „Kitty Kat”, am stiut ca am probleme.  Regele lui Derrick 'The Love Whisperer' ofera tuturor relatii si sfaturi sexuale la radio tuturor, dar imi ofera ceva ceva mai personal. Nimeni nu mi-a vorbit vreodata asa cum face. Indraznet, solicitant, sexy . escorte bergamo .. si oh, atat de  murdar .  Poate ca am inceput aceasta chestie putin inapoi, sexul intai si sa ne cunoastem dupa aceea. Dar incep sa-mi las garda, inima mea de neincredere incepand sa creada ca poate basmele devin realitate. escorte luxemburg Chiar si pentru mine.  Ma simt frumos si de nadejde atunci cand se inchina trupului meu. Ma simt murdar si obraznic cand imi sopteste lucruri murdare la ureche.  Dar este real? Poate ceva atat de obraznic  intr - adevar sa  fie bun pentru mine?  Si mai important, impotriva oricaror sanse, poate dura .. escorte salajan .  pentru totdeauna ?  Dirty Talk este o poveste romantica, cu o fericire din ce in ce mai tarziu, fara inselaciune si fara cliffhanger!  Revizuire - Voi scoate un pic rafinat inainte de a trece la recenzia mea reala, apoi voi intra in ceea ce mi-a placut si nu mi-a placut despre aceasta poveste. Sunt in legatura cu sustinerea autorilor. Nu conteaza daca sunt publicate prin intermediul editorilor majori, al editorilor mici sau sunt auto-publicate. Nu stiu nimic despre autorul acestei carti. escorte timisaora Am gasit Dirty Talk  cand a aparut ca recomandare in timp ce cumpar ultimele doua carti Thrust . .99 este un furt, dar l-am descarcat prin Kindle Unlimited. Rar folosesc KU, dar imi mentin contul activ, deoarece uneori ma ajuta sa gasesc autori noi pentru mine si ii ajuta pe autorii care abia incep. In multe carti KU este comun sa vezi listele de pagini neobisnuite. escorte uro sibiu Autorii sunt platiti pe pagina citita, asa ca o primesc. Cu toate acestea, ceea ce ma enerveaza cu adevarat este atunci cand un autor adauga tot felul de continut bonus, dar nu enumera ca cartea actuala care este vanduta se opreste cu mult inainte de 100% pe Kindle-ul tau sau 40% in cazul lui Dirty Talk . escorte cu par pubianescorte mature iasiescorte sector6escorte transescorte cluj publi24escorte 18 anidiva escorteescorte drumul tabereiescorte sexy buzauanal escorteescorte brsovescorte constanaescorte mangaliafilmulete escorteescorte florestiescorte campia turziiescorte summerlandescorte stapanaescorte lesbyescorte bucuresti 2017 Adaugati-o in blurb sau adaugati-o intr-o nota de autor la inceputul cartii - lucru pe care autorul cartii il citesc in prezent. Cititorii vor sa stie lungimea cartilor pe care le citesc. Avertizati-le inainte de a le vinde ceva care pare a fi super lung, dar care se incheie de fapt mai putin de jumatate pe Kindle. escorte caransebeș Listarea capitolelor suplimentare sau orice altceva din cuprins nu il reduce. Sau oricum nu a fost pentru mine. Talk Dirty s-a incheiat exact acolo unde ar fi trebuit sa se incheie, 40% sau nu. Pur si simplu mi-ar fi placut sa stiu inainte de a descarca cartea ca majoritatea din ceea ce descarcasem erau chestii diverse pe care nu aveam nicio dorinta sa le citesc. Poftiti. escorte nrasov Inca cu mine? Acum la gandurile mele despre cartea propriu-zisa. Imi place conceptul din spatele acestei povesti. O personalitate radio sexy, populara, cu o voce lina, gaseste dragoste cu un ascultator al programului sau. Si mai bine este ca personalitatea radio sexy cu o voce lina este poreclita The Love Whisperer - de asemenea, numele programului sau de radio - pentru ca da sfaturi despre dragoste, sex si relatii. Katrina Snow intalneste un pierzator major de peste un an, Kevin. info escorte In ziua in care primeste o promotie la munca, descopera ca Kevin a inselat-o. Mai tarziu in acea seara, ea asculta The Love Whisperer la radio si ceva a facut-o sa sune in emisiune si sa vorbeasca cu gazda, Derrick King si sa ceara sfaturi in legatura cu fostul inselator. Odata terminata discutia aeriana intre cei doi, Derrick transmite emisiunea in co-gazda pentru cateva minute, astfel incat sa poata discuta cu Katrina in privat. El face ceva ce nu face niciodata - ii da numarul personal de celula, astfel incat sa poata vorbi din nou, daca are nevoie sa-si arunce prietenul. Asteapta cu o saptamana inainte de a efectua acest apel. escorte galati publi 24 Dupa aceea, lucrurile incep sa se intample rapid intre Derrick si Kat. El incepe literalmente sa vorbeasca cu ea in cateva secunde de la telefon. Nu este un lucru rau, dar putin pentru o asa-zisa fata timida si tocilara, care tocmai isi aruncase iubitul de un an. Recunoscuta, nu l-ar fi iubit niciodata cu adevarat pe tip, dar nu este acest lucru. Chiar cat de repede au progresat lucrurile, mi-a placut povestea. escorte in brasov Un apel a dus la altii si dupa cateva sedinte de sex telefon destul de intense au absolvit videochaturile, ceea ce a dus, desigur, la niste momente sexy fata in fata. Katrina nu voia sa simta nimic dincolo de sentimentele sexuale pentru Derrick. Fiecare om cu care se intalnise o insela. Aceasta, dupa ce a urmarit-o pe mama ei suferind de ani de infidelitate din partea tatalui ei. Nu-i uraa pe barbati. escorte de lux ploiesti Doar ca a avut ghinion cu cei pe care i-a ales si sincer nu credea ca ar putea fi credinciosi. Derrick, pe de alta parte, credea in dragostea basmelor si in fericirea vesnic. Proprii sai parinti erau casatoriti fericit de mai bine de patru decenii pana la moartea mamei sale. escorte reghinpubli24 escorte clujescorte trgovisteescorte sector 5sexi net escorteescorte bradovescorte buhusitulcea escortesexy escorteescorte masculine brasovpreturi escorte bucurestiescorte transexescorte in varstaescorte maramuresescorte cluescorte chiajnaescorte sinaiaescorte bucuresti militariploiesti escorteforum escorte arad El a vrut sa-l gaseasca pe acesta si a crezut ca a intalnit-o cand a cunoscut-o pe Katrina. Prima intalnire efectiva dintre cei doi a fost Hot !!!! Era tot ceea ce apelurile si sexting-ul au dus la tot mai multe. escorte xxx De-a lungul timpului, au lucrat spre o relatie adevarata cu Katrina, in cele din urma, s-au convins ca poate sunt oameni buni acolo si ca poate ca a gasit unul dintre ei. Dar, vai, exista intotdeauna drama cand lucrurile merg atat de bine pentru un cuplu. Am mentionat co-gazda lui Derrick. Numele ei este Susannah. Susannah a trecut de la a fi o buna co-gazda si prietena la a fi prost, chiar si in aer uneori. escorte sex focsani Exista cateva motive pentru care s-ar fi putut intampla asta, dar principalul (potrivit ei) a fost ca Derrick ii pasa mai mult de „pasaricele lui de saptamana” (asta ar fi Katrina) decat de spectacol. Susannah se gandea sa-l duca pe The Love Whisperer la sindicalizare, dar a simtit ca Derrick nu-i mai dadea totul. Susannah a fost una dintre acele bombe de timp care bifeaza deseori in carti. Stii ca va face ceva rau, dar nu stii ce. Cand Susannah a lovit? Ei bine, sa zicem ca nu a fost ceea ce ma asteptam si ca ar fi fost un breaker pentru majoritatea cuplurilor. escorte stapane Desigur, „izbavirea” ei avea drept scop ranirea relatiei lui Derrick si Katrina. Cartea are un HEA, asa ca stiti ca totul a fost rezolvat pana la urma. Mi-a placut foarte mult povestea, iar autorul scrie foarte bine scene de sex si discutii sexy. Problema pe care am avut-o este faptul ca s-a discutat prea mult in timpul scenelor de sex. Vorbeste urat. escorte vulcan La naiba, imi place asta. Cu toate acestea, atunci cand continui si continua si folosesti expresii cheesy, care ma faceau sa chicoteasca cand ar fi trebuit sa fiu pornit, am o problema. Nu ma intelege gresit. Am spus ca autoarea scrie foarte bine discutiile sexy si am vrut sa o spun. Cred ca redactorii ei au fost nevoiti sa o fi retinut un pic si sa-i fi taiat frazele care sunau de parca citisem dintr-o carte veche de tip Harlequin-esque. escorte in cluj Gandeste-te miere si smantana. Exista si alte personaje din carte care sunt importante, cele doua favoare ale mele fiind tatal lui Derrick si cel mai bun prieten, un celebru star de fotbal, Jacob. L-am adorat pe Iacob si mi-ar placea absolut sa-l vad ca are propria lui poveste. Tatal lui Derrick este parintele pe care toata lumea le-ar placea. Ah, si in sfarsit, ne intoarcem la Susannah, co-gazda lui Derrick. escorte lux sibiu Am dispretuit-o prima data cand a fost pe pagina, astfel incat autorul a facut o treaba buna, facand-o tipul rau final din poveste. Si, desigur, avem Katrina si Derrick. L-am iubit pe Derrick de la prima pagina pana la ultima. Mi-a placut felul in care a vorbit cu ascultatorii sai in timpul programului de radio si mi-a placut grija pe care i-a acordat-o Katrinei, stiind ca a fost un pic fragila dupa istoria ei cu barbatii. Si daca felul in care a tratat-o ​​pe Kat in pat este ceva de facut, sfanta rahat! ???? Daca exista vreodata un astfel de iubit / iubit / altul semnificativ, este Derrick King. escorte piata sudului craiova escorteescorte buziasescorte teleormanescorte vlujescorte sector 4escorte masculine gayescorte sexyescorte botosani forumescorte noi sibiuescorte totalescorte femeiescorte motruescorte fete brasovescorte tg ocnaescorte ungariaescorte transexuali belgiaescorte bucuescorte craiova publi 24escorte publi 24 craiovaescorte salaj Katrina, mi-a placut destul de bine, desi nu prea puteam impaca fata timida / tocila, care a sunat pentru prima data la programul de radio cu fata de chat de sex sexual / video care a venit la scurt timp. Ce nu mi-a placut? In afara de cele 40% de mai sus si cateva lucruri minore in care nu voi intra, problema mea cea mai mare a venit atunci cand Derrick si Katrina au spus „Te iubesc” pentru prima data. Poate fi un usor spoiler, deci scuzele mele in avans. Intreaga poveste este despre Katrina si frica ei de iubire si Derrick incearca sa o convinga ca el este adevarata afacere. Mi-a placut mult editia si Derrick a fost atat de uimitor. forum escorte botosani Nu a existat o reala evolutie a sexului, in afara de sexting, dar a existat pentru romantismul / dragostea in ceea ce-l priveste pe Kat. Sunt un romantic lipsit de speranta si am citit cu rabdare pentru acel moment in care Derrick a spus „Te iubesc” lui Katrina si, in cele din urma, a spus-o inapoi. Deci ce am primit? Ma grabesc, aplecandu-ma. „Dar iubesc totul despre tine. De asta te iubesc. escorte mature vaslui " Kat se opreste, cu ochii mari de emotie. Ne-am spus unii altora inainte, dar totusi a lovit cu multa senzatie de fiecare data. Deci, draga autoare, nu ati simtit necesar ca cititorii sa VEDE cand „ne-am spus-o unii altora inainte”, dupa ce ati construit povestea cu Kat sa fie armata de dragoste? Nu ati crezut ca vom dori sa fim in siguranta in acel moment foarte important? Pentru altii care citesc aceasta recenzie, citatul de mai sus este prima data in carte aceste cuvinte sunt rostite intre Katrina si Derrick. Nu a fost un moment dulce si important. S-a spus imediat dupa aceea, „Stii ca iti iubesc tatele. escorte otopeni ” Serios, aceasta este linia chiar inainte sa creasca si sa se aplece mai sus. M-am intors si am scurs din carti pentru a ma asigura ca nu imi lipseste ceva, desi principalul lucru pe care il cautam de fapt era acel moment special dintre cei doi. Pur si simplu nu era acolo. Daca, printr-o minune nebuna, Mi-a lipsit? Cineva va rog sa ma conduceti in directia corecta si imi voi edita recenzia in consecinta. Stiu ca suna de parca am urat aceasta carte, dar nu am facut-o. escorte negre Chiar mi-a placut. Numarul meu intai cu povestea este acumularea de „Te iubesc” si faptul ca asta mi-a luat-o, fiind spusa undeva in afara paginii. M-am simtit de parca ar fi pur si simplu o gandire din urma si, in mod serios, ca cititor, ma simt dezamagita. In general, mi-a placut foarte mult povestea si as fi dispus sa aflu mai multe detalii de autor. Acest lucru ar fi putut fi usor citit pentru mine. Era exact tipul de poveste pe care il cautam. Problemele mele enumerate mai sus (nu cele 40%) au determinat sa bat o stea si jumatate. Capacul este absolut frumos. Fan al Furious Photog, nu m-a mirat ca au fotografiat modelele. Desi autorul ar fi trebuit sa schimbe descrierea lui Kat pentru a se potrivi cu modelul de coperta (Kat este descrisa ca avand parul blond de miere in toata cartea), nu as schimba nimic despre coperta uimitoare.

Filme porno noi