Recenzie: Sezonul 5 „She-Ra si printesele puterii” ofera o finala puternica

* Aceasta recenzie nu este spoiler.

She-Ra si printesele puterii sezonul 5.

Netflix

Nici macar nu au trecut doi ani de cand serialul de animatie Netflix si DreamWorks She-Ra and the Princesses of Power , creat de Noelle Stevenson, a avut premiera pe 13 noiembrie 2018 si totusi, suntem deja la a cincea si ultima serie a serialului. sezon. Este dulce-dulce, deoarece ultimul sezon al acestei indragite serii este incredibil de satisfacator (cel putin, zece din cele treisprezece episoade in total care au fost lansate in presa sunt), dar este, de asemenea, dificil sa ne luam la revedere de la un spectacol care a avut un astfel de impact in scurt timp a fost in aer. Dupa ce al cincilea sezon a scazut pe Netflix pe 15 mai (o zi propice pentru animatie pe Netflix, deoarece Avatar: The Last Airbender este adaugat la Netflix in aceeasi zi) si toti am binged toate episoadele, ce vom face fara mai mult Ea-Raa astepta cu nerabdare sa? Personal, sper ca Stevenson va decide sa faca o serie spin-off, dar deocamdata sa discutam sezonul 5.

Am lasat sezonul 4 (puteti citi recenzia mea completa a sezonului 4 aici), cu Etheria scoasa din dimensiunea sa de buzunar, iar acum la mila armatei Horde, care a cucerit planeta, condusa de Horde Prime (Keston John).

Sabia este rupta, ceea ce este prea rau, deoarece rebeliunea ar putea folosi cu adevarat puterile She-Ra chiar acum. Printesele se confrunta cu tot razboiul in acest sezon intr-un mod pe care nu l-au facut niciodata cand se luptau cu Lordul Hordak (John). Din aceasta cauza, ritmul sezonului se desfasoara la o viteza vertiginoasa pe masura ce arde prin parcela (ma refer la asta in cel mai bun mod posibil). Fiecare episod are cel putin un moment epic „oh-my-God”, intrucat spectacolul pune piesele la locul necesar pentru a incheia povestea. Fiecare cuvant si moment al acestui sezon are un scop, contribuind la un puzzle magistral.

Chiar si cu tot ce se intampla, spectacolul inca gaseste timp pentru a oferi tuturor personajelor timpul si dezvoltarea pe care o merita. De fapt, as spune ca opera personajului conduce cea mai mare parte a complotului.

Adora (Aimee Carrero) trebuie sa invete cum sa fie de valoare fara puterile ei, in timp ce Bow (Marcus Scribner) incearca sa aiba grija de ea … si de toti ceilalti. Catra (fantasticul AJ Michalka) primeste probabil cea mai mare atentie si, pentru cei care se intreaba cum va rezolva spectacolul arcul pentru ticalosul preferat de fani, nu pot decat sa spun ca este foarte satisfacator. Relatia lui Catra cu Adora este pusa in centrul atentiei si le reaminteste telespectatorilor ca acest spectacol a inceput cu ei, este corect sa o termine si cu ei. Catra si Glimmer (Karen Fukuhara) obtin o multime de scene impreuna in acest sezon – ambii au fost surprinsi de Hoarda in finalul sezonului 4 – si dinamica lor este grozava. De multe ori se pare ca Glimmer intelege Catra mai bine decat o face Adora. La urma urmei, atat Catra, cat si Glimmer impartasesc efortul constant pentru valoare si aprobare. Ce este grozav la aceasta serie este ca nu face niciodata greseala de a incheia cu arhie caracterele. Stie ca dezvoltarea adevarata a personajelor necesita munca si niciodata nu iese usor.

Celelalte printese capata, de asemenea, ceva timp si atentie. Mermista (Vella Lovell), Frosta (Merit Leighton), Perfuma (Genesis Rodriguez) si Scorpia (Lauren Ash) primesc toate mini arcuri. Mermista invata cum sa se intensifice si sa fie un lider, in timp ce Perfuma si Scorpia isi aprofundeaza prietenia, iar Scorpia continua sa-si realizeze propria valoare. Entrapta (Christine Woods) primeste mult timp pe ecran in timp ce invata sa-si echilibreze dragostea de masini cu dorinta ei de a se conecta cu oamenii. Este in intregime adorabila si ne ofera unele dintre cele mai emotionante momente din spectacol, precum si cele mai amuzante. Doua personaje care primesc upgrade-uri mari in acest sezon sunt Spinnerella (Stevenson) si Netossa (Krystal Joy Brown). Introduse, se parea, a fi pur si simplu fundul glumelor din sezonul 1, ele devin in sfarsit personaje complet descarcate in acest sezon.

Horde si Horde Prime, intre timp, joaca rolul clasicilor raufacatori uber. In tot acest timp am avut de-a face cu echipa B – Lord Hordak, Catra, Shadow Weaver (Lorraine Toussaint) – dar Horde Prime este adevaratul mare rau. In timp ce anterior, oricat de rai erau, toti ticalosii spectacolului aveau inca o multime de oameni, dorinta Horde Prime este sa suge toata umanitatea chiar din oameni. Pentru el, sentimentele sunt dusmanul si scopul sau este de a face intregul univers la fel, complet uniform. Intr-un spectacol care sustine dragostea si prietenia, lupta impotriva Horde Prime si armata sa de clone robotizate (toate exprimate de John), este sansa pe care o are pentru a demonstra ca dragostea este cu adevarat cea mai puternica dintre toate.

Sunt atat de multe lucruri pe care mi-ar placea sa le elaborez, dar de dragul spoilerelor, o voi incheia aici. Este atat de greu sa inchei o serie in mod satisfacator, dar She-Ra o realizeaza aici (presupunand ca ultimele trei episoade ale sezonului sunt la fel de uimitoare ca primele zece). Sezonul este puternic, pasionat, incredibil de incitant, alternand emotional si hilar. Este bine scris si trasat, atribuind un scop fiecarei miscari pe care o face. Voi fi trist sa-mi iau ramas bun, dar asa, atat de recunoscatori ca am inceput sa mergem in aceasta calatorie.

PS Acordati atentie imaginilor melodiei tematice pentru fiecare episod, deoarece se schimba pe masura ce evenimentele din spectacol se schimba, doar in cazul in care va intrebati despre nivelul de detaliu pus in acest sezon.

* Aceasta recenzie nu este spoiler. She-Ra si printesele puterii sezonul 5. Netflix Nici macar nu au trecut doi ani de cand serialul de animatie Netflix si DreamWorks She-Ra and the Princesses of Power , creat de Noelle Stevenson, a avut premiera pe 13 noiembrie 2018 si totusi, suntem deja la a cincea si ultima serie a serialului. sezon. Este dulce-dulce, deoarece ultimul sezon al acestei indragite serii este incredibil de satisfacator (cel putin, zece din cele treisprezece episoade in total care au fost lansate in presa sunt), dar este, de asemenea, dificil sa ne luam la revedere de la un spectacol care a avut un astfel de impact in scurt timp a fost in aer. Dupa ce al cincilea sezon a scazut pe Netflix pe 15 mai (o zi propice pentru animatie pe Netflix, deoarece Avatar: The Last Airbender este adaugat la Netflix in aceeasi zi) si toti am binged toate episoadele, ce vom face fara mai mult Ea-Raa astepta cu nerabdare sa? Personal, sper ca Stevenson va decide sa faca o serie spin-off, dar deocamdata sa discutam sezonul 5. Am lasat sezonul 4 (puteti citi recenzia mea completa a sezonului 4 aici), cu Etheria scoasa din dimensiunea sa de buzunar, iar acum la mila armatei Horde, care a cucerit planeta, condusa de Horde Prime (Keston John). Array Sabia este rupta, ceea ce este prea rau, deoarece rebeliunea ar putea folosi cu adevarat puterile She-Ra chiar acum. Printesele se confrunta cu tot razboiul in acest sezon intr-un mod pe care nu l-au facut niciodata cand se luptau cu Lordul Hordak (John). Din aceasta cauza, ritmul sezonului se desfasoara la o viteza vertiginoasa pe masura ce arde prin parcela (ma refer la asta in cel mai bun mod posibil). Fiecare episod are cel putin un moment epic „oh-my-God”, intrucat spectacolul pune piesele la locul necesar pentru a incheia povestea. Fiecare cuvant si moment al acestui sezon are un scop, contribuind la un puzzle magistral. Chiar si cu tot ce se intampla, spectacolul inca gaseste timp pentru a oferi tuturor personajelor timpul si dezvoltarea pe care o merita. De fapt, as spune ca opera personajului conduce cea mai mare parte a complotului. rihanna porno primainc.com porno pokemon www.outerplanetexpeditions.com porno gay france www.texgene.com porno luxure newyorkstatedepartmentofhealth.org porno escort lens-crafters.info porno simpson rd.am shakira porno freightjit.com russe porno aitia.net fist porno gals4free.net prof porno 100blackmen.us porno mia kalifa www.raycocar.com tiffany leiddi porno tuellcpa.com porno humour giveback.com porno x art harrisguitarworks.com porno drome www.sonoservices.net public agent porno baixarcdgratis.net voila porno ecofoot.org tik tok porno twcfast.biz plan a 3 porno www.acutenet.co.jp porno chantage typ.urban-offroad.com Adora (Aimee Carrero) trebuie sa invete cum sa fie de valoare fara puterile ei, in timp ce Bow (Marcus Scribner) incearca sa aiba grija de ea ... si de toti ceilalti. Catra (fantasticul AJ Michalka) primeste probabil cea mai mare atentie si, pentru cei care se intreaba cum va rezolva spectacolul arcul pentru ticalosul preferat de fani, nu pot decat sa spun ca este foarte satisfacator. Relatia lui Catra cu Adora este pusa in centrul atentiei si le reaminteste telespectatorilor ca acest spectacol a inceput cu ei, este corect sa o termine si cu ei. Catra si Glimmer (Karen Fukuhara) obtin o multime de scene impreuna in acest sezon - ambii au fost surprinsi de Hoarda in finalul sezonului 4 - si dinamica lor este grozava. De multe ori se pare ca Glimmer intelege Catra mai bine decat o face Adora. La urma urmei, atat Catra, cat si Glimmer impartasesc efortul constant pentru valoare si aprobare. Ce este grozav la aceasta serie este ca nu face niciodata greseala de a incheia cu arhie caracterele. Stie ca dezvoltarea adevarata a personajelor necesita munca si niciodata nu iese usor. Celelalte printese capata, de asemenea, ceva timp si atentie. Mermista (Vella Lovell), Frosta (Merit Leighton), Perfuma (Genesis Rodriguez) si Scorpia (Lauren Ash) primesc toate mini arcuri. Mermista invata cum sa se intensifice si sa fie un lider, in timp ce Perfuma si Scorpia isi aprofundeaza prietenia, iar Scorpia continua sa-si realizeze propria valoare. Entrapta (Christine Woods) primeste mult timp pe ecran in timp ce invata sa-si echilibreze dragostea de masini cu dorinta ei de a se conecta cu oamenii. Este in intregime adorabila si ne ofera unele dintre cele mai emotionante momente din spectacol, precum si cele mai amuzante. Doua personaje care primesc upgrade-uri mari in acest sezon sunt Spinnerella (Stevenson) si Netossa (Krystal Joy Brown). Introduse, se parea, a fi pur si simplu fundul glumelor din sezonul 1, ele devin in sfarsit personaje complet descarcate in acest sezon. Horde si Horde Prime, intre timp, joaca rolul clasicilor raufacatori uber. In tot acest timp am avut de-a face cu echipa B - Lord Hordak, Catra, Shadow Weaver (Lorraine Toussaint) - dar Horde Prime este adevaratul mare rau. In timp ce anterior, oricat de rai erau, toti ticalosii spectacolului aveau inca o multime de oameni, dorinta Horde Prime este sa suge toata umanitatea chiar din oameni. Pentru el, sentimentele sunt dusmanul si scopul sau este de a face intregul univers la fel, complet uniform. Intr-un spectacol care sustine dragostea si prietenia, lupta impotriva Horde Prime si armata sa de clone robotizate (toate exprimate de John), este sansa pe care o are pentru a demonstra ca dragostea este cu adevarat cea mai puternica dintre toate. Sunt atat de multe lucruri pe care mi-ar placea sa le elaborez, dar de dragul spoilerelor, o voi incheia aici. Este atat de greu sa inchei o serie in mod satisfacator, dar She-Ra o realizeaza aici (presupunand ca ultimele trei episoade ale sezonului sunt la fel de uimitoare ca primele zece). Sezonul este puternic, pasionat, incredibil de incitant, alternand emotional si hilar. Este bine scris si trasat, atribuind un scop fiecarei miscari pe care o face. Voi fi trist sa-mi iau ramas bun, dar asa, atat de recunoscatori ca am inceput sa mergem in aceasta calatorie. PS Acordati atentie imaginilor melodiei tematice pentru fiecare episod, deoarece se schimba pe masura ce evenimentele din spectacol se schimba, doar in cazul in care va intrebati despre nivelul de detaliu pus in acest sezon.